Kanarian saaret

Inglesiin 06.2 lähdössä.
Onko saleista mitään haisua,aattelin koittaa käydä ettei mee koko viikko dokaamiseksi.
Autonkin otin pariksi päiväksi niin sekin pakottaa olemaan jonkunasteisessa kondiksessa....

Ei kait viikon lomalla kerkeä autolla ajelemaan ja salilla käymään?No kukin tyylillään...
Ainakaan minä en "kerkeä" etelän lomilla salilla käymään saatika autolla ajelee;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Inglesiin 06.2 lähdössä.
Onko saleista mitään haisua,aattelin koittaa käydä ettei mee koko viikko dokaamiseksi.
Autonkin otin pariksi päiväksi niin sekin pakottaa olemaan jonkunasteisessa kondiksessa....

Jos en ihan väärin muista niin ainakin pari vuotta sitten Inglesissä oli joku sali siinä rannan kupeessa olevalla kauppakadulla (missä on siis rafloja, rihkamakauppoja...) alkupäässä (idästä/pohjoisesta/koillisesta katsottuna) sitä. Taisi olla tokassa kerroksessa. Ei periaatteessa voi missata jos edes kerran menee ohi. Taisi olla suht isot kyltit näkvissä myös.

Voi olla että olikin rakennuksessa hieman ennen itse kauppakadun alkua, mutta pitäis löytyä hyvin noilla spekseillä.

Itse salista ei kokemuksia.

Inglesiin 06.2 lähdössä.
Biceps Gym sijaitsee "Plaza Arugas" liikenneympyrän lähellä. Avenida de Tirajanaa vain noin 50m etelään, niin siinä se on. Kadun varressa on kyltti ja perille löytää kyllä helposti.

Näyttäisi olevan ihan meidän hotellin lähellä,taidan käydä testaamassa ja kerron kuin kävi.
(Pudotinko saippuan ja jouduin potkimaan sen hotellihuoneeseen asti) ;)

Tuli tässä muuten mieleen että mikä noilla hoodeilla on lisäravinnetarjonta vai otanko omat palkkarit mukaan ja selittelen niitä tullissa. ;)

Huoh.Ihme hössötystä treenauksen ja lisäravinteiden suhteen.Ne ei ne lihat häviä yhtään mihkään,ku ottaa sen vkon rennosti ja unohtaa treenaamisen+lisäravinteet kokonaan.On uusi into taas päällä kun kotiin pääsee.

Esim.Itse olen menossa nyt 4.talvena peräkkäin kahden vkon reissulle canarialle pääsiäisen jälkeen.Ja en varmasti salilla käy kertaakaan vaikka aika wannabe friikki treenaamisen suhteen olenkin.Ottaa ennen reissua kovia treenejä ja lepäilee sen loman ajan.Ja voihan siellä harrastaa muutakin.Esim.Mun suosikkeja on Aamulenkkejä auringon noustessa,uima-altaalla vetoja,rantalentistä,vähän punnerruksia välillä jne...

Huoh.Ihme hössötystä treenauksen ja lisäravinteiden suhteen.Ne ei ne lihat häviä yhtään mihkään,ku ottaa sen vkon rennosti ja unohtaa treenaamisen+lisäravinteet kokonaan.On uusi into taas päällä kun kotiin pääsee.

Nuo lisäravinteiden köijäämiset lomamatkoille on alottelijoiden touhua. Luulevat, että kehitys tyssää, jos tulee pienikin katko suunniteltuun rutiiniin.

Se tekee vaan ropalle hyvää olla "pois kuvioista" aina välillä. Ja myös mielelle. Pitkässä juoksussa kehittyy paremmin jos osaa myös ottaa vapaata.

Esim.Itse olen menossa nyt 4.talvena peräkkäin kahden vkon reissulle canarialle pääsiäisen jälkeen.Ja en varmasti salilla käy kertaakaan vaikka aika wannabe friikki treenaamisen suhteen olenkin.Ottaa ennen reissua kovia treenejä ja lepäilee sen loman ajan.Ja voihan siellä harrastaa muutakin.Esim.Mun suosikkeja on Aamulenkkejä auringon noustessa,uima-altaalla vetoja,rantalentistä,vähän punnerruksia välillä jne...

Sama täällä, tulin juuri kahden viikon reissulta Americasista eikä punttitreenit käyneet edes mielessä, oli tosi mukavaa tehdä aamulenkkejä hiekkarannalla ja rantakadulla ja sitten pulahtaa mereen tai uima-altaaseen. Kenenkään kroppa ei katoa parin viikon treenitauon aikana.

Sama täällä, tulin juuri kahden viikon reissulta Americasista eikä punttitreenit käyneet edes mielessä, oli tosi mukavaa tehdä aamulenkkejä hiekkarannalla ja rantakadulla ja sitten pulahtaa mereen tai uima-altaaseen. Kenenkään kroppa ei katoa parin viikon treenitauon aikana.

Toissa talvena kävin Americasissa. Siellä olis ollut saleja kyllä joka lähtöön. Aika ultra luksusta oli käydä salilla vetämässä kunnon treeni ja sit altaalle uimaan ja aurinkoa ottamaan.Ja tietty altaalla pari San Miguel-palkkaria. Illalla sai hyvällä omallatunnolla vetää sisäfilettä ja yöllä kuulostella kun lihat kasvaa rutisten ;)

Taalla ollaan. ;)

25 astetta ollut molempina paivina ja biceps on itse asiassa
hotellin kanssa samassa talossa.

Kattoo ny kayko katsastamassa.La ja su olis tarkoitus ajella saarta ympari....

Jaa-a, kyllä meillä tutkitaan aina matkaa varatessa, että hotskulta löytyy sali tai edes jostain läheltä. Mikäs sen mukavempaa, kun kerrankin päästä ilman kiirettä ja väsymystä treenaamaan ja sen jälkeen valmiiseen pöytään syömään:hyvä:

Itse ainakin nautin siitä, että lomalla saa liikkua ja harrastaa, mutta jokainen tyylillään.

Nyt on sitten satanut pari paivaa. :(

Viela toiset pari paivaa aikaa grillata itseaan,toiv.ilmat paranee.
Autolla ajellessa on mennyt aika myohaan joten ei ole kerinnyt viela testaamaan salia.
Eilen kaytiin Las Palmasissa ja tanaan ajeltiin pitkin vuoristoa ja rannikkoa.
Alkoi vuokrapolo pikkuisen hyytymaan jyrkimmissa nousuissa.

Lenkilla kavin tuossa yksi ilta ja oli kylla oikein mukavaa,eivat edes sisaanheittajat hairinneet kun menin niin kovaa.

Elektroniikka on kohtuuhintaista,mukaan tarttui IPod ja digikamera.
Ravintolassa vetaa viidellakympilla mahan tayteen viinin ja jalkkaribrandyn kera. :)

Jeps,eilen palattiin Suomeen.
Senverran sai arskaa että nenästä lähtee nahka.
Maanantaina kävin bicepsilla ja oli aika mielenkiintoinen mesta.
Äärimmäisen pieni ja laitteet kuten smith-teline oli vähän rimpulan oloisia.
Sai siellä nyt reenin vedettyä ja oli ihan mukava kolistella puntteja reilun viikon tauon jälkeen.

:)

Oli se reissu mukava muutenkin....

Anteeksi nyt avautuminen mutta ei ole tarkoitus tulla mitenkään mollaamaan, mutta haluan vain tuoda oman mielipiteeni julki.

En ole koskaan oikein voinut ymmärtää sitä että, kun lähdettään pois Suomesta lomalle jonnekkin kauas etelään, toiseen maahan, toiseen kulttuuriin jossa voi unohtaan ne kotiin jääneet arjen askareet ja rutiinit. Niin minkä ihmeen takia etenkin meillä Suomalaisilla on aina tapana hakeutua juuri sinne missä niitä maamiehiä ja naisia on kaikkein eniten. Itse olin juuri 5 viikon reissulla Thaimaassa ja pyrin välttämätään sielä viimeseen asti kaikenlaisia turisti kohteita jossa joutuisi törmäämään skandinaaveihin. Tietystikkään tältä välttyminen ei ole mitenkään mahdollista mutta omasta mielestäni onnistuin siinä aika hyvin. Mutta se mikä naurattaa on kun kävin esim. Pattayalla sielä Jomptinin puolella missä on huomattavasti enemmän eläkelläisiä ja lapsiperheitä. Kävelin yhdelle kadulle mikä oli kirjaimellisesti täynnä suomalaisia, ruotsalaisia ja norjalaisia baareja. Meileen jäi erityisesti "Masan Pubi" Missä soi suomalaiset vanhat iskelmät, sisällä luonnollisesti suomalaisia pitämässä kauheeta älämölöä. Telkkarista tuli SM-liigaa ja ihmiset joivat lapinkultaa. Baarista sai myös tilattua Lihapullia, makaroonilaatikkoa ja ruisleipää fisua ja salmaria unohtamatta.

Herää kysymys. mikä V*TUN loma se tommonen on ? Toiset ketkä tätä harrastaa on britit mutta ne on muutenki iha oma lukunsa. Pisti pari kertaa sapettamaan oikein kunnolla. Tästä syystä en voisi siis ikinä lähteä tuonne legendaariselle Gran Canarialle, suomalaisten kaljasieppojen pyhättöön lomalle jossa alkuperäisväestöä on varmaan 20% ja turisteja loput. Onko se sitten vaan se lämpö ? Pitää päästä _johonkin_ lämpöseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom