Kanarian saaret

No niin, nyt alkaa olla lähellä... klo 5.45 lähtee kone kohti aurinkoa!! Puerto Ricoon Corona Rosa nimiseen hotelliin on suunta mun, saapas nähdä miten "aurinkovarma" paikka tuo Rico onkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puerto Ricoon jouluna ilmeisesti:dance: En jaksanu koko ketjua lukea läpi mutta paljon maksaa kaupassa alkomahooli tai baarissa olut/paukku?:D

Puerto Ricoon jouluna ilmeisesti:dance: En jaksanu koko ketjua lukea läpi mutta paljon maksaa kaupassa alkomahooli tai baarissa olut/paukku?:D

Riippuu baarista mut joissaki paikoissa silleen että suomen hinnat mut sitten saa toisen kaupanpäälle. Halvempaa kuitenki kuin suomessa. Halvimmillaan olut makso kaupassa 40 centtiä tölkki. Breezerit kaupassa 1.20-2.00 e riippuu taas ihan kaupasta. 0.5l 60% koskenkorva vodka pikkasen reilun 6 e kaupassa. Rööki on kuitenki huomattavasti halvempaa kuin suomessa.

Juuri näin, ja aina pitää juoda sitä halvinta kuraa vaikka voisi nauttia laadukkaimmistakin aineista kohtuuhinnalla. :hyvä:

:lol2: Pitäähän sitä nyt lomalla rentoutua:D

Puerto rico ei oo sitten paras paikka jos sinne on vaan menossa bilettään. Perseitähän voi kiskoa missä vaan ja tuoltaki ne samat känniset Britti/skandivania teini tytöt löytyy jos haluttaa muutaki.

Ei siellä tarkotus ois olla vaan perseet olalla joka ilta, vaikka varmasti näin tapahtuukin... Eli rentoutumista rantsulla, autolla saareen tutustumista, sitten merelle ois tarkotus mennä jne.

Edellisestä kanariaan saarten reissusta on kulunut jo 4v. joten en muista minkälainen siellä on liikenne, eli uskaltaako skootteria vuokrata ja tällä bilistellä?

Ei siellä tarkotus ois olla vaan perseet olalla joka ilta, vaikka varmasti näin tapahtuukin... Eli rentoutumista rantsulla, autolla saareen tutustumista, sitten merelle ois tarkotus mennä jne.

Edellisestä kanariaan saarten reissusta on kulunut jo 4v. joten en muista minkälainen siellä on liikenne, eli uskaltaako skootteria vuokrata ja tällä bilistellä?

Ite olin 3 viikkoa sitten puerto ricossa ja kertaakaan en olis ollu siinä kunnossa että olisin saanu skootterilla lain mukaan ajaa eli ei kannate vuokrata ;)

Ite olin viime keväänä, halvin mitä löyty oli ege/tuoppi ja kallein tais olla 5e/2 tuoppia (jostain kumman syystä ei suostunu myymään mulle yhtä...:rolleyes:)

Gran Canaria

Pidin Gran Canarista paljon. Lomailin Puerto Ricossa viikon verran ja aurinko paisto joka päivä :dance: Ennen reissua sain kuulla kavereilta kaikenlaisia vitsejä vyölaukuista ja suomibaareista :D Kaikesta huolimatta lomani oli onnistunut ja meninki oli mielestäni melko kansainvälistä. Tässä saaresta tietoa kaipaaville vinkiksi suomenkieliset sivustot Gran Canarista:

http://www.grancanaria.suomalaisille.com/

Ai millon? 10 aikaan?

Gran Canarialla Puerto Rico on kuulemma takuu varma aurinko paikka muittenkin mielestä.. anyway olin siel viime jouluna ja oli ihan nastaa:dance: ainoo miinus oli taksien saamattomuus juhla-illan lopuksi..kaverilla oli jalka paskana eikä ollu yhtään kiva kävelyttää sitä niitä 200 rappusta kotiin.. että sillee.. anyway mukavaa kanarian matkaan kaikille:dance: mut jalkapuolien kandee valita joku muu kohde ku Puerto Rico ;)

Puerto rico hyvä paikka,mutta aika tylsä loppujen lopuksi jos 2vkoa lomailee.Pienet kuviot.
No pääsiäisen jälkeen musta leski karauttaa (jälleen kerran) kahdeksi viikoksi Teneriffalle:kippis1:

Inglesiin 06.2 lähdössä.
Onko saleista mitään haisua,aattelin koittaa käydä ettei mee koko viikko dokaamiseksi.
Autonkin otin pariksi päiväksi niin sekin pakottaa olemaan jonkunasteisessa kondiksessa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom