Naapurisaarella tuli käytyä, Teneriffalla vierähti viikko. Ei se hintataso enää paljoa jää Suomesta jälkeen. Vaimo kyllä löysi kuulemma "edullisia" kenkiä. Kai ne sitten oli. Ruokaan meni hyvin rahaa kun ulkona söi koko perhe, paikasta riippuen 30-50 erkkiä juomineen. Viina nyt on jonkun verran halvempaa ja tupakki. Ja taksilla ajaminen oli kyllä mielettömän halpaa Suomeen verrattuna.
Rikollisuutta en kyllä havainnu, ei tuota mun kameralaukkua ainakaan kukaan yrittänyt olalta nykiä. Oon kyllä aika tarkka noitten vermeitteni suhteen, vaikutti varmaan asiaan. Pari huolimatonta naista yritti yksi ilta tyrkyttää itteään, kun kävelin hotellille.
Ainoot miinukset menee kyllä matkanjärjestäjän suuntaan. Lento myöhässä, hotelli ylibuukattu, ei juuri minkäänlaista apua asian selvittelyssä, saati että olisi mitään korvausta tarjottu ja sekin vastaa suuren vääntämisen jälkeen. Yksi tuttu sattui samalle lennolle ja olivat menossa toiselle puolelle saarta, ei ollut edes bussia tullut, taksin joutuivat ottamaan ja maksamaan itse, reilut sata erkkiä.