Kanarian saaret

Hitto kun mulla ei riitä hermot noiden selailuun. Joo noi mainitsemasi on suljettu pois, haluttais siis mieluiten Teneriffalle Teidenkin takia. Kummallakaan ei siis aikuisiällä kokemusta näiltä saarilta joten kaikki on uutta nähtävää. Tärkein olisi että meri olisi lähellä majapaikkaa. Ei tarvitse olla halvin mahdollinen matka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto kun mulla ei riitä hermot noiden selailuun. Joo noi mainitsemasi on suljettu pois, haluttais siis mieluiten Teneriffalle Teidenkin takia. Kummallakaan ei siis aikuisiällä kokemusta näiltä saarilta joten kaikki on uutta nähtävää. Tärkein olisi että meri olisi lähellä majapaikkaa. Ei tarvitse olla halvin mahdollinen matka.
Mä olen aina ottanut reissun fiiliksellä ja hyvin on mennyt, joka ikinen kerta joten pelko pois ja hotlaa varaamaan!
Tässä yksi missä olin Teneriffalla ja ruuat oli ainakin tosi hyvät ja runsaat kun otin all inclusivin https://www.aurinkomatkat.fi/kanariansaaret/costa-adeje-teneriffa/gf-isabel Siellä oli jopa lisko huoneessa, pyytämättä :)

Autonvuokraus kannattaa ottaa täältä : https://www.cicar.com/EN/tenerife-car-hire , ei tuu turhia vakuus- tai muita maksuja. Autosta riippuen viikko 150 - 200€. Lentokentällä sama firma vuokraa myös, mutta kätevämpi ottaa etukäteen.

Ja paikoista suosisin kanssa tuota costa adejea , autolla sitten ajelemaan koko saari ympäri, mikä on todella antoisa reissu, eikä pelkästään maisemien tai vuoristoteiden ansiosta.

Noi mitä mä katsoin oli melkein 100€ vrk :ROFLMAO: no ehkä vois tyytyä vaatimattomampaan, mut ainakin yhdestä toimipisteestä katsottuna halvin 30€/vrk.

Kiitos :) yllättäen ne mitkä kiinnostaa on +300€ :LOL: mutta ei siis paha hinta!

Taas tunnin noita selasin ja en tullut viisaammaksi. Mistä kaikkialta kannattaa katsella?

Oon kyllä tutustunut moniin linkkeihin noista. Tällä kertaa ollaan päädytty valmispakettiin joten selailtu mm Aurinkomatkojen ja TUIn sivuja. Tuo Costa Adeje alkoi kiinnostaa Cruziakin enemmän.

Omia kokemuksia löytyy aika paljon. Joulu-Helmikuussa kannattaa mennä Americasin tai Inglesin seudulle, jos haluaa maksimoida hyvän sään. Nuo ovat aurinkovarmimmat paikat ja erityisesti Puerto Rico on kaikista varmin auringon suhteen, koska pilvet eivät pääse sinne laaksoon niin helpolla. Lanzarote on saarista oma suosikki, mutta kovin tuulinen, joten keskitalvella voi tulla jopa kylmä. Fuerteventura on aika karu ja tuulinen, mutta urheilumahdollisuuksia tuolla on.

Pahimmat turistirysät ovat Americas ja Ingles ja Ingles näistä vielä pahempi. Kannattaa tarkkaan tutkia hotellin arvostelut ja valita hyvät arviot saanut paikka.

Yllättäen pakettimatkat ovat yleensä parhaita valintoja, omatoimimatka voi olla jopa kalliimpi. Ensikertalaisena menisin Puerto Ricoon keskitalvella ja muuhun aikaan Lanzarotelle, jossa kannattaa ehdottomasti vuokrata auto pariksi päiväksi.

Omia kokemuksia löytyy aika paljon. Joulu-Helmikuussa kannattaa mennä Americasin tai Inglesin seudulle, jos haluaa maksimoida hyvän sään. Nuo ovat aurinkovarmimmat paikat ja erityisesti Puerto Rico on kaikista varmin auringon suhteen, koska pilvet eivät pääse sinne laaksoon niin helpolla. Lanzarote on saarista oma suosikki, mutta kovin tuulinen, joten keskitalvella voi tulla jopa kylmä. Fuerteventura on aika karu ja tuulinen, mutta urheilumahdollisuuksia tuolla on.

Pahimmat turistirysät ovat Americas ja Ingles ja Ingles näistä vielä pahempi. Kannattaa tarkkaan tutkia hotellin arvostelut ja valita hyvät arviot saanut paikka.

Yllättäen pakettimatkat ovat yleensä parhaita valintoja, omatoimimatka voi olla jopa kalliimpi. Ensikertalaisena menisin Puerto Ricoon keskitalvella ja muuhun aikaan Lanzarotelle, jossa kannattaa ehdottomasti vuokrata auto pariksi päiväksi.

Totta puhut. Ehdottomasti Puerto Rico - Puerto Mogan väliltä siis jos varmaa aurinkoa kaipaa. Loppuviikosta pitäis taas lähteä sinnepäin

Eipä pettänyt keli tälläkään kertaa Puerto Ricon ja Moganin välillä (y) Kaksi viikkoa tuntui jotenkin menevän tajuttoman nopiasti ja nyt sitä taas istutaan työpöydän äärellä, pläääääh.

Me buukattiin reissu Puerto Ricoon, maaliskuun lopussa. Vähän sai sompailla kun yritettiin löytää sopiva paketti meidän 5 hlö perhe+appivanhemmat porukalle. Varsinkin nyt matkamessujen alla hyviä tarjouksia ja paras tarjous meni sivu suun kun alettiin kesken varauksen empimään autonvuokrauksen kanssa.

Hyvä puoli se kun tulee vuokrattua autoja usein niin ebookers antaa nykyään sikahalpoja vuokrauksia, nyt saatiin 7hlö tila-auto reilulla satasella viikoksi. Pikkuauto olis maksanut parikymppiä 😊

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom