Eleonoora sanoi:Mun on kyllä vaikeaa ymmärtää, et miten joillekin voi noi äkkilähdöt sopia. En mä ainakaan sais töistä yx kax vapaata viikon varoitusajalla, vaikka ylimääräiset palkattomat vapaat mahdollisia ovatkin.
Ja jotenkin tuntuu, että äkkilähdöt ei sopis myöskään mulle..
Tämän takia mä arvostankin mun duunipaikkaa. Ainoita hyviä puolia mitä isossa firmassa on. Ei tää firman yhteen mieheen kaadu. 7 vkoa lomaa vuodessa joista säästän aina useamman viikon talven varalle. Pomolle voi ilmoittaa että moro, ois brasseihin äkkilähtö kaheks viikkoa 600 €.
Parhaimmillaan olen lähtenyt päivän varoitusajalla kahden viikon lomalle
Jos deadline on pukkaamassa päälle suunnitellun loman kanssa niin sitten ei lähdetä.
Mulle yksin matkustelu ei ole mikään ongelma joten lähden mielummin yksin maailmalle kun jätän hyvän tilaisuuden ja uuden kokemisen väliin.
Enkä ole mikään kovin mukavuudenhaluinen ihminen, joten mä en taas ymmärrä miksi ihmiset maksaa puolet enemmän matkanhinnasta, että saa jonkun superhienon hotellin jossa tuntee olevansa kuin 'kotona'.
Mä ainoastaan nukun vaan siellä hotellissa, joten sama millainen se on kun olen untenmailla.