Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainoa jarkeva mittapuu suuruudelle on myynti. Muuten mennaan mielipideosastolle ja kukaan ei tule ikina ole olemaan samaa mieltaan yhtaan mistaan ja oikeita vastauksia on rajaton maara.Matsin suuruutta voi minun mielestä mitata muullakin kuin pelkällä myynnillä.
Olen eri mieltä asiasta.Ainoa jarkeva mittapuu suuruudelle on myynti. Muuten mennaan mielipideosastolle ja kukaan ei tule ikina ole olemaan samaa mieltaan yhtaan mistaan ja oikeita vastauksia on rajaton maara.
Tottakai olet, se oli pointtini. Mielestasi myyntiluvut pitaisi unohtaa ja kasuaalien mielipiteet myos. Mihin vedetaan kasuaalin raja, eli kenen mielipiteella sitten lopussa on valia? Pitaako vapaaottelun peruskurssin olla plakkarissa ennenkun mielipiteen saa esittaa?Olen eri mieltä asiasta.
Enhän minä niin sanonut, vaan että mielestäni pelkät myyntiluvut eivät ole ainoa merkittävä asia. En ota kantaa jatkokysymyksiin asioista mitä en ole väittänyt.Tottakai olet, se oli pointtini. Mielestasi myyntiluvut pitaisi unohtaa ja kasuaalien mielipiteet myos. Mihin vedetaan kasuaalin raja, eli kenen mielipiteella sitten lopussa on valia? Pitaako vapaaottelun peruskurssin olla plakkarissa ennenkun mielipiteen saa esittaa?
Kyllä. Toivottavasti siis piiloutuu aina oktagonin alle.En kyllä usko ennen ku tuomari huutaa fight. Tässä on liikaa muuttujia, Jones ehtii kusta tuon niin monella tapaa ennen kuin on ees nimet paperissa.
Enhän minä niin sanonut, vaan että mielestäni pelkät myyntiluvut eivät ole ainoa merkittävä asia. En ota kantaa jatkokysymyksiin asioista mitä en ole väittänyt.
Pitäisi varmaan ensimmäisenä periaatteessa määritellä sitten mitä tarkoittaa suuruus ja onko se kuinka eri asia kuin esim merkittävyys. Varmasti myyntilukuja voi pitää mukana yhtälössä mutta yhtä lailla minusta merkittävää on ottelijoiden meritoituneisuus, ottelun merkitys painoluokalle jne. Esim Jones vs Ngannoussa voi ihan uskottavasti sanoa minusta että voitolla Jones on varmasti kaikkien painoluokkien GOAT, ja vastaavasti Ngannou HW-GOAT.Miten se matsin suuruus sitten sinusta pitää käytännössä mitata?
Jiri on kyllä erikoinen kaveri, sekä häkissä että sen ulkopuolella. Maine tai raha ei tunnu painavan vaakakupissa mitään, kaikessa on kyse honorista ja samurai-meiningistä Pakkohan tuota mentaliteettia on arvostaa.Aika kova veto luopua vyöstä ja seuraavan matsin mestarin ppv pojoista. Yleensä näissä on jaettu interim vyö kaikkien yhteisymmärryksessä.
Subjektiivista, kuten esim. GOAT-keskustelu. Toki taloudellisessa mielessä tuo myyntimäärä on se, millä saadaan objektiivista tietoa ottelun laajasta kiinnostavuudesta.No miten te vertaatte sitten eri matsien suuruutta?
Kumpi oli suurempi matsi: Randy Couture vs. Gabriel Gonzaga vai GSP vs Jake Shields ja millä perustein?
Jos ei ole mitään absoluuttista mittaria, niin eron pitää olla valtava, että voi sanoa kumpi ottelu on suurempi. Ei tuommoisella käsitteellä oikein tee mitään.