Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä usko ennen ku tuomari huutaa fight. Tässä on liikaa muuttujia, Jones ehtii kusta tuon niin monella tapaa ennen kuin on ees nimet paperissa.Jones vs Ngannou tekeillä
UFC 285: Jon Jones vs Francis Ngannou main event in the works
Jon Jones is expected to face Francis Ngannou in the main event of UFC 285, according to reports in the US.www.givemesport.com
Ehkä siellä on naurettu Ngannoun palkkatoiveille ja sanottu organisaation tapaan, että "meille yks lysti, ei me sua tarvita, jones ja stipe ottaa vyöstä, suksi sinä sinne hiekkakaivokselles" ja nyt ku jones-stipe tippui läpi, niin ngannou saa haluamansa.Jonesin epävarmuustekijöiden lisäksi en ole kuullut vielä mistään, että UFC ja Ngannou olisivat olleet jatkosopparin suhteen yhtään sen paremmassa jamassa. Ainakin ihan muutama viikko sitten vielä uutisoitiin että kovin kaukana ollaan mistään yhteisymmärryksestä. Voi olla toki että on mennyt ohi mulla jotain, saa korjata.
Tuossa muuten saatetaan olla aika likellä yhteenlaskettua ennätysliksaa main eventissä mikäli UFC taipuu maksamaan edes sinnepäin mitä ottelijat vaativat, vähintäänkin korkealla ollaan sillä listalla.
Jonesin "paluussa" alkaa olla farssin aineksia. Kohta kaveri ollut kuvioista poissa 3 vuotta. Paha pyytaa jarkyttavia liksoja jos fanien kiinnostus hiipuu hiipumistaan ja Ngannou ei ole ikina ollut mikaan kassamagneetti. Ottaisi vaikka Ganea vastaan pienemmalla liksalla jos uskoo olevansa paras ja jos voittaa, voi perustellusti pyytaa isompaa liksaa. En tosin ole kovin vakuuttunut etta voittaisi Ganea vastaan.
McGregorilla on TOP6 eniten myytya UFC korttia ja Jones ei ole ollut YHDESSAKAAN TOP 15 eniten myydyssa kortissa. Veikkaatko etta tuo matsi menisi kaikista noista ohi? Itse en usko tuohon ollenkaan.Jones-Ngannou olisi varmaan HW historian isoin ottelu.
Ehkä @PulloPerseSika yritti viestiä, että Conor ottaa nyt massakuurin jälkeen tuon Jonesin spotin ja tekee comebackin hevarissa Ngannouta vastaan.Onko Conorilla sitten montakin HW-ottelua käytynä?
Juu mun virhe en huomannut tuota HW maininta.Onko Conorilla sitten montakin HW-ottelua käytynä?