Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Liitteet

  • 6e4836ce122b44072a8b11a186b07e42.jpg
    6e4836ce122b44072a8b11a186b07e42.jpg
    11,7 KB · Katsottu: 144
Saanko minä hakata ihmisiä, jos nämä sanovat minulle jotain ilkeästi? Ja jos saan niin miten määritellään se, milloin on sanottu riittävän ilkeästi, että saan hakata? Tai miten paljon väkivaltaa saa käyttää mistäkin
Colby tuntee Jorgen. Pitäisi tietää sen taustat katutappelijana. Ei voi siis yllättyä, jos median edessä puhuu tämän perheestä ja saa sitten kadulla turpaan Jorgelta. Olisin yllättynyt, jos tuota insidenttiä ei olisi tapahtunut. Se, että saako näin tehdä on asia erikseen. Laki sanoo, että ei saa, mutta mun moraali ei tuota tuomitse. Jos puhut paskaa toisen perheestä, ni kyllä siitä usein turpaan voi saada. Joten miksi puhua paskaa toisen perheestä?
 
Colby tuntee Jorgen. Pitäisi tietää sen taustat katutappelijana. Ei voi siis yllättyä, jos median edessä puhuu tämän perheestä ja saa sitten kadulla turpaan Jorgelta. Olisin yllättynyt, jos tuota insidenttiä ei olisi tapahtunut. Se, että saako näin tehdä on asia erikseen. Laki sanoo, että ei saa, mutta mun moraali ei tuota tuomitse. Jos puhut paskaa toisen perheestä, ni kyllä siitä usein turpaan voi saada. Joten miksi puhua paskaa toisen perheestä?
Puhuiko Colby nimenomaan Jorgen perheestä jotain paskaa? En siis väitä, ettei näin ole saattanut tapahtua, mutta mä en ole sellaista nähnyt. Sen sijaan olen nähnyt paljonkin lainauksia, jossa Colby sanoo Jorgea huonoksi isäksi ja perustelee tätä väitettä. Ei puhunut sanallakaan pahaa esim. Jorgen lapsista, toisin kuin on väitetty.
En kannata Colbyn suunsoittoa, mutta olihan tuo aika raukkamainen ratkaisu Jorgeltakin ottaa oma squad selän taakse suojaamaan, stalkata Colbya ja sitten mennä sucker punchilla lyömään ukkoa joka pyyhki sulla just lattiaa 25 min rehellisessä ottelussa. Ei tuolla ainakaan mitään krediittiä tule. Raudat käsiin ja syyte siitä kyllä tulee.
 
Puhuiko Colby nimenomaan Jorgen perheestä jotain paskaa? En siis väitä, ettei näin ole saattanut tapahtua, mutta mä en ole sellaista nähnyt. Sen sijaan olen nähnyt paljonkin lainauksia, jossa Colby sanoo Jorgea huonoksi isäksi ja perustelee tätä väitettä. Ei puhunut sanallakaan pahaa esim. Jorgen lapsista, toisin kuin on väitetty.
Itsekin olen yrittanyt loytaa etta mita se sanoi sen lapsista, mutta en ole onnistunut loytamaan. Aika heikoilla hangilla ollaan jos mitaan muuta ei olla sanottu kun etta Masvidal on paska isa (joka voi aivan hyvin olla totta). Taisi se jotain mainita siita muijastakin mutta eikos joku myos huomauttanut etta Masvidal on puhunut taysin samanlaista paskaa muista ja niitten perheista eli aika kaksinaismoralistinen juttu. Veikkaan etta Colbyn tavoite on saada periaatteesta mahdollisimman kova tuomio Masvidalille. Tekisin itse saman tuossa tilanteessa.
 
Back
Ylös Bottom