Kamppailulajien uutislinkit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Latinojen trash talk yritykset on kaikki aivan kauheita. Itse varmaan luulevat olevansa helvetin hyvia siina. Erityisesti Romeron yritykset on noloja, erityisesti kun nyt ei edes ole asiaa mestaruusmatsiin meriiteilla. Romeron stalkkaa Bispingia vaikka tod. nak. eivat ikina tule matsaamaan toisiaan vastaan. No, kai sen pitaa jotain tehda kun vituttaa niin armottomasti.
 
Parasta Romeron trashtalkissa on Roganin imitoinnit.

 
Latinojen trash talk yritykset on kaikki aivan kauheita. Itse varmaan luulevat olevansa helvetin hyvia siina. Erityisesti Romeron yritykset on noloja, erityisesti kun nyt ei edes ole asiaa mestaruusmatsiin meriiteilla. Romeron stalkkaa Bispingia vaikka tod. nak. eivat ikina tule matsaamaan toisiaan vastaan. No, kai sen pitaa jotain tehda kun vituttaa niin armottomasti.

Whitaker kun pieksee Cuntin niin jos Cuntti ei jää eläkkeelle niin eikö Romero VS Cunt olis ihan hyvä matsi? Romero voi välissä ottaa jonkun vähän iisimmän matsin.
 
Mun mielestä tuo Romero on riemastuttava ukko. Tarjoaa tahatonta komiikkaa tuutin täydeltä, kunnon mölisevä viidakkovekara. Bisping tuskin ikinä suostuu tuota kohtaamaan, vaikka hyvää matskua saisikin tuon ottelun lead upista.
 
Ainakin omassa podcastissaan puhunu et ottais viel 2 matsia ja haluaa lopettaa uransa Englannissa. Romero on hyvä vaihtoehto koska matsia on promottu jo valmiiksi. Ei Bispo ole koskaan haasteita pelännyt vaikka nyt mestarina se onkin yrittäny saada mahdollisimman rahakkaita matseja
 
Romero on yks mun suosikkeja, hulvaton MMA hahmo. Ja kunnon friikki mitä tulee atleettisuuteen, harmi vaan että alkaa ikä jo painaa.

Bisping Romero ois ollut mun mielestä ihan loistava matsi. Molemmilla hyvät mahdollisuudet voittoon ja Romero ois tuon ansainnut.
 
Bisping onnistui luistamaan jo yhdesta jarkevasta tittelinpuolustuksesta matsaamalla Hendo pappaa vastaan. Nyt on vahan pakko matsata Whittakeria vastaan ellei Whittakerin polvi ole paskana jolloin GSP saattaa tulla sijalle. Sen jalkeen elakoitymismatsiksi Bisse voisi ottaa matsin Vitor Belforttia vastaan ja "kostaa" havion vuodelta 2013. Se Dan Henderson matsi painoi Bissen mielta 7 vuotta joten ei olisi mikaan ihme.
 
20108144_1619087174770226_8126533832498819581_n.png


View: https://www.facebook.com/TapNapSnap/posts/1618809804797963
 
www.ufc.com/rankings?id= eipä tuo kärkikymppi tosiaan kovin kummoiselta näytä. Kertoo omaa kieltään divarin syvyydestä kun 15 parhaan joukossa näkyy olevan Arlovski (0-5 viimeiseen viiteen) ja Browne (1-5 viimeiseen kuuteen).

Stipe-Overeem -matsista on alle vuosi aikaa, joten revanssi on melko turha tässä vaiheessa. Ngannou ottanee seuraavaksi tittelistä, jos ottaa voiton Junnusta seuraavassa matsissaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom