Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei missään vaparissa ketään laiteta untenmaille, sparri on sparria ei ottelu! Ensin tekniikka ja sitten voimaa ja nopeutta lyöntiin (miltein missä vaan asiassa)
Kuulostaa vähän että et oo tainnut reenata minkään sortin kamppailulajeja ikinä, käy kokeilee millaista se on niin loppuu turha uho.
Millaista otteluasentoa porukka täällä käyttää? Oman lajin vetäjä aina nipottaa kun pidän jalkaterät enemmän oikealla kuin suoraan. Imo saa paremman tuntuman, eikä potkut osu niin helposti keskivartaloon.
Käyväthän nuo kaikki. Ikärajat riippuvat seurasta, mutta manitsemillasi lajeilla ei moisia pahemmin ole nähty. Toki joissain seuroissa voi harrastajamääristä johtuen olla vain aikuisten ryhmiä. Judoa ja nyrkkeilyähän harrastetaan jo ihan ipanoina.Sellainen juttu vain vaivaa kun asun Oulussa ja olen 14-vuotias poika. Punttia oon harrastanu vuoden (voimailumielessä) ja liikuntaa harrastanut koko ikäni. Mitat on aikalailla 180cm/72 kiloa. Penkistä menee 85 ja kyykky on 90 jos jotain kiinnosti.. eli asiaan. Mikä olisi hyvä kamppailulaji jossa nuori ikäni ei haittaa ja kohottaa kuntoa hyvin (tiedän että melkein kaikki mutta).. Kävisikö judo, tai kuntonyrkkeily tai jokin thainnyrkkeily? onko mihinkään ikärajaa?
Sellainen juttu vain vaivaa kun asun Oulussa ja olen 14-vuotias poika. Punttia oon harrastanu vuoden (voimailumielessä) ja liikuntaa harrastanut koko ikäni. Mitat on aikalailla 180cm/72 kiloa. Penkistä menee 85 ja kyykky on 90 jos jotain kiinnosti.. eli asiaan. Mikä olisi hyvä kamppailulaji jossa nuori ikäni ei haittaa ja kohottaa kuntoa hyvin (tiedän että melkein kaikki mutta).. Kävisikö judo, tai kuntonyrkkeily tai jokin thainnyrkkeily? onko mihinkään ikärajaa?
Jätit mainitsematta oleellisen eli lajin, mutta ilmeisesti MMA/thaikku/kikkari kyseessä jos valmentaja neuvoo pitämään jalkateriä suoraan eteenpäin ja potkut on lajissa mukana.
Kyllähän tuo jo vaikuttaa hurjasti etujalalla potkujen torjumista mikäli jalkaterät osoittaa oikealle.
Omassa otteluasennossa takajalkani osoittaa aavistuksen oikealle koska koen saavani näin paremmin painoa ja kiertoa takakäden lyöntiin.
Nyt kun olen selaillut näitä sivuja niin tuo Brassijujutsu kuullostaa niin loistavalta! Peruskurssi alkaisi juuri kun täytän 15 vuotta. Pitäisi vaan joku kavereista painostaa mukaan (:D) vaikka kyllähän tuoltakin varmasti ystäviä saa. Mites sanoisitte sopisiko tuo brassijujutsu tuon salillakäynnin kanssa =)
Jos reenailee vaparia niin saaks niissä reeneissä laittaa jannuja unten maille laisinkaan?
Nyt kun olen selaillut näitä sivuja niin tuo Brassijujutsu kuullostaa niin loistavalta! Peruskurssi alkaisi juuri kun täytän 15 vuotta. Pitäisi vaan joku kavereista painostaa mukaan (:D) vaikka kyllähän tuoltakin varmasti ystäviä saa. Mites sanoisitte sopisiko tuo brassijujutsu tuon salillakäynnin kanssa =)
Kukas on muuten selostanut ennen Mike Goldbergiä UFC:ssä, esim. TUF 1 finaalissa joku selostaa Joe Roganin kanssa, joka ei ole Goldberg. Kuulostaa ihan strikeforcen selostajalta, voisiko olla? Vai kuka kyseessä?
Heittäisin vielä tämän kun olen taas selaillut niin tekisi mieli jos olen jonkun aikaa jotain muuta harrastanut, niin kokeilla vapaaottelua? Onko siihen sitten ikärajaa Oulussa jos harrastaa..? Ja tarvitaanko muiden lajien taustaa ja voiko mennä ihan aloittelija jos kunto on hyvä ja lihaskunto hyvä ja ynnämuuta?