Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kertookas joku että miten nuissa thai-kupeissa menee nuo koot kun lukee että koko määräytyy nivusten mukaan, nii onko nivusten koko = veijarin koko, vaiko leilien vai hä? :D

Koko määräytyy nivusalueen leveyden mukaan, ei veitikan mukaan...Eli vertaa, kuinka leveä väli on sisäreisilihaksesta vastakkaiseen. Liian isot kupit hiertää juuri nivusten kohdalta ja aiheuttaa hiertymiä yms. Sanotaan, että reilu enemmistö pärjää normaalikokoisella kupilla.

eikös se nyt ollut että otetaan esim 6 liikettä (edellämainittuihin lisäyksenä kulmasoutu, O-liike, poikittainen maila-liike(?) jne)

1. kierros: jokainen liike erikseen, 10 toistoa per liike, 10s taukoa liikkeiden välissä.
2.kierros: 2liikettä putkeen, 10 toista per liike, 20s tauko
3.kierros: 3 liikettä putkeen, 10 toistoa, 30 s tauko
4.kierros: kaikki putkeen 10 toistoa edelleen per liike.

näin muistaakseni, korjatkaa jos männöö persukselleen.

Mä oon käyttäny tämmöstä svedua:

Raaka rive
Hauis vasta otteella
Pystysoutu
Hauis myötäotteella
Pystypunnerrus
Köyriminen (en osaa selittää tätä järkevästi)

Ja tauot ja sarjat kuten tossa yllä, kädet huutaa hoosiannaa ton jälkeen. Jos teet usemmin kuin kerran läpi, ni minuutin tauko ennen uutta alkua.

Onko potkusäkki ja nyrkkeilysäkki eri materiaalia?? Kuntosalilla on pari isoa säkkiä jumppahuoneessa ja kanssabodaaja kielsi potkimasta niihin koska menevät rikki. Minä salin omistajalta kysymään. Vastasi että "ei oo hajuukaan, kyllä niihin muutkin potkii, potki vaan, jos menee rikki niin ostetaan uudet".

On olemassa kahta säkin täytemateriaalia: tekstiilisilppua ja kuminmurua. Jälkimmäinen on kovempi, mutta materiaali ei vaikuta suoraan kestävyyteen.

Säkin pintamateriaali voi myös olla nahkaa, keinonahkaa tai vinyyliä. Näistä keinonahka kuluu nopeimmin. Säkin pituuden ja potkimissoveltuvuuden kanssa näillä ei ole mitään tekemistä.

Potkiminen kovilla kengänpohjilla voi vahingoittaa säkkiä. Samoin jos kengissä on teräviä heloja tms. Tämän takia joissain nyrkkeilysaleilla on kielletty potkimasta säkkiä. Paljain jaloin tai sisäkengillä potkimista säkit kyllä kestävät siinä kuin lyömistäkin.

Mitenkäs esim. thai-nyrkkeilyssä menee toi toiminta, mikäli olis intoo joskus ottaa myös jotakin saliotteluja:
-Missä vaiheessa mahdollista alkaa otella?
-Miten ottelijat valitaan?
-Millä varusteilla ihan aloittelija ottelee, tarviiko varusteita itse hommata, ym. varustejutut?
-Miten thai-nyrkkeily-ottelut pisteytetään? Salimatsit ilmeisesti on 3*2min? Saliotteluiden säännöt?

Itsellä siis vielä alkeiskurssikin aloittamatta, mutta mielenkiinnosta jo etukäteen kyselen...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oon yrittäny ettiä sellasta "nukkea" mitä voi potkia ja lyödä jne. Nyrkkeilysäkkiä ei saa tähän huonoon kattoon kuulemma laitettua, mutten löydä sellasta "nukkea" mistään verkkokaupasta, varsinkaan ku en ees nimeä tiedä.

Osaako joku auttaa?

No melekee, thanks.

Tarkotin lähinnä sellasta mikä pysyy maassa vaikka potkitaan, eli niinku tällanen

file_15.jpg

www.google.fi

Onko tuttu vastaus?

Idiootti.

Sanoin etten nimeä tiedä.

Mutta samapa tuo, en jaksa sotia, en osaa googlettaa, sovitaan näin.

Mut kysyn sit, et oisko kannattavaa ostaa päärynäpalloa joka on maassakiinnityksellä, sellasella lattiamallilla.. Onko kenelläkään kokemusta? Kestääkö hyvin?

Äläkä tmu pls vastaa, ei aloteta sotaa, en halua internet-waria

Huoh. Vittu sä olet kyllä yks seppä. Kova jätkä heitteleen muille google.fi -linkkejä, mutta auta armias jos tuulee toiseen suuntaan. Pysy vaan siinä highlight -videoiden teossa kun se näyttää sujuvan paremmin.

OT loppui nyt minun osaltani, mutta tilaisuus oli käytettävä.

Huoh. Vittu sä olet kyllä yks seppä. Kova jätkä heitteleen muille google.fi -linkkejä, mutta auta armias jos tuulee toiseen suuntaan. Pysy vaan siinä highlight -videoiden teossa kun se näyttää sujuvan paremmin.

OT loppui nyt minun osaltani, mutta tilaisuus oli käytettävä.

Kiitos ja anteeks, mä hermostuin joo. Millopa en. Älä pahoita mieltäs jos joku tuntematon nettisankari sanoo sua idiootiksi.

Mä vaan luulin et laitoin selväks etten nimeä tunnistanu. Mut oon hiljaa ettei mua tulla pistelee turpii :(

Season, kiitos linkistä

Siitä lattiamallin päärynäpallosta sen verran, että itsellä tälläinen: http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=paa175

Laadusta sen verran ja noista lattiamalleistä yleensä, että ei niitä voi normaali päärynäpalloon verrata. Jabien lyömiseen käy ihan ok, muuta käyttöä niillä ei sitten olekaan. Lyömistä tuo mikä lie kiinan/taiwanin tekele on kyllä kestänyt. Jousi saisi olla jäykempi tuossa varressa, kun vähän turhan hidasliikkeinen kys. pallo on. Silti jabien tarkkuutta ja myös nopeuttakin jossain määrin sillä voi harjoitella, väistöjä jne. Ja ei se lentoon lähde vaikka täyttää vedellä, toki jos säiliö menisi puhki jostain niin parempi sillon että olisi hiekkaa sisässä kuin vettä.

Mistäs löytyy Fairtexin nilkkasuojia? Tuli viikonloppuna hommattua kyseisen merkin hanskat sekä käsisiteet niin olisi asiallista jos nilkkasuojat olisi samaa merkkiä

Porin ufs:stä nuo hain mutta siellä ei siloin ainakaan ollut noita nilkkasuojia.
Tosin tuo liike on niiiiin pieni että huhuh

Latest posts

Back
Ylös Bottom