Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tuossa nenän ja suun tukkimisessa on ongelma? Sehän on vapaaottelun säännöissä sallittu tekniikka ja jos sillä saa etua tilanteeseen, niin miksi sitä ei saisi tehdä?
Mikä tuossa nenän ja suun tukkimisessa on ongelma? Sehän on vapaaottelun säännöissä sallittu tekniikka ja jos sillä saa etua tilanteeseen, niin miksi sitä ei saisi tehdä?
Toi suun tukkiminenhan on ihan hyvä temppu jos on päässyt selkään.
Miks kukaan käyttää Superman punchia/jabia?? Ihan vitun vammasen näköstä eikä tee mitään damaa. Näyttää joltain WWE liikeeltä.
Toimii aika helvetin hyvin yhdessä alapotkujen kanssa.
Thonglong
Joo on siinä ainakin yllätysmomentti että mitä vittua toi nyt. Tosin pitäis ne sieraimetkin vielä saada tukittua eikä taida muutama sekunti riittää.
Miks kukaan käyttää Superman punchia/jabia?? Ihan vitun vammasen näköstä eikä tee mitään damaa. Näyttää joltain WWE liikeeltä.
Semmoinen kysymys, että haittaako jos etu- ja keskisormien etunivelet osuvat aina ennen rystysiä lyönneissä? Olen aika vasta-alkaja näissä hommissa ja olen siinä käsityksessä, että rystysen pitäisi osua ensimmäisenä, tai ainakin niin että osumakohta tasoittuisi tuolle rystynen-etunivel välille. Minulla on kuitenkin keski- ja etusormen nivelet huomattavasti rystysiä edempänä kun laitan käteni nyrkkiin ja kerran on valmentajakin huomauttanut, että yrittää laittaa käsi nyrkkiin siten, että nivelet eivät olisi niin edessä. Tämä ei vain onnistu minulta. Ainoa keino millä saan rystyset osumaan ensimmäisenä on kääntää rannetta alaspäin.