Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä on kyllä ainakin 99% tapauksissa selittelyä. Ehkä tällainen epämuodostuma olisi mahdollinen, mutta kyllä käytännössä aina kyse on liikkuvuuden puutteesta. Kyllähän lähes kuka tahansa saa yhden jalan kerrallaan heilautettua 90 asteen kulmaan sivulle. Kummallakin jalalla erikseen. Jos tämä onnistuu, niin mitään rakenteellista estettä sivuspagaatille ei voi olla.

Jep, itse joudun max venyvyys vedoissa menemään etuspagaatin kautta ja tavallaan muljauttamaan yhden pisteen yli, Ilman tätä jäädään 20-30cm korkeammalle..

Tämä lienee tyhmä kysymys. Voiko ääni vaurioitua kuristuksissa? Laulunharrastajana kiinnostaa. Laulaminen on kuitenkin itselleni tärkeämpää kuin kuristetuksi joutuminen.

Multa on kaks kertaa kuristettu taju ja vähän hellemmin sitten monesti lisää, eikä lauluääneen ole vaikuttanut.

Miten pitkään ufc champpi voi pitää vyötään loukkaantuneena, lähteekö vyö tietyn ajan päästä suoraan interim champille? Meinaan on Dominick Cruz lomaillut jo sen verran kauan että ihan vituttaa Renanin puolesta. Baraota tässä fanitetaan ja mun mielestä on champpivyön arvoinen. Cruz siis viimeksi otellut lokakuussa 2011.

Miten pitkään ufc champpi voi pitää vyötään loukkaantuneena, lähteekö vyö tietyn ajan päästä suoraan interim champille? Meinaan on Dominick Cruz lomaillut jo sen verran kauan että ihan vituttaa Renanin puolesta. Baraota tässä fanitetaan ja mun mielestä on champpivyön arvoinen. Cruz siis viimeksi otellut lokakuussa 2011.
Se taitaa olla ihan UFC:stä kiinni. Mikään ulkopuolinen tahohan ei määrää kenelle se vyö pitäisi antaa. Danalta tuota kysyttiin vähän aikaa sitten, johon mies vastasi olevansa menossa Cruzin kanssa puhumaan asiasta, mutta en tiedä mitä tuossa tapahtui vai tapahtuiko tuota tapaamista edes vielä.

Toisaalta olisi kiva nähdä vyö kierrossa, mutta toisaalta Cruzia käy sen verran sääliksi noinkin huonon tuurin takia, ettei mieheltä viitsisi vyötä viedä. Tosin vyöllä nyt on vain symbolinen merkitys. Barao on tämän hetken paras terve ottelija. Onko Dominick Cruz parempi? Sen näkee sitten, mutta ei siihen vyön nimi vaikuta.

Kuka oli priden kuuluttaja? En tarkoita ringside (Lenne Hardt) vaan miespuolista joka oli mikin kanssa kehässä kuulutushommissa.

Mikähän sen lukkopaini/BJJ-treeneissä usein tehtävän vatsavemputusliikkeen nimi on englanniksi? Yritin tässä etsiä videota, mutta meni vähän hakuammunnaksi. Kyse siis liikkeestä, jossa ollaan selällään, polvet osoittaa ylös ja jalat abaut 90 asteen kulmassa. Liikkeessä liikutaan sivulle veivaamalla käsiä ja jalkoja eri suuntiin ja vaihtelemalla painoa hartioilta lantiolle ja toisinpäin. Ottaa todella hyvin vatsoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysymys sellaisen lajin harrastajalle jossa on potkuja:

kuinka kauan treenasit ennen kuin sait täyden sivuspagaatin / splitin ?

Olen n. 15 vuoden aikana harrastanut erilaisia potkulajeja enemmän ja vähemmän säännöllisesti (välissä jopa vuosien taukoja). Sivuspagaatti jäänyt aina n. 15 cm vajaaksi.

oisko jengillä jotain hyviä "jumppa" liikkeitä nyrkkeilyn ja painin ohelle tukemaan niitä? esimerkkinä mitä haen on hyppynarujumppa auttaa boxauksessa.

Miksi Veikkauksella ei voi veikata vapaaottelua? Veikkailisin nimittäin mielelläni kotimaisia matseja ja UFC matseja Veikkauksen kautta, vaikka Unibetiin onkin jo tunnus tehtynä sitä varten. Olen miettinyt, että onkohan kyse vaparin karsastuksesta urheiluna, ovatko jotkin määräykset estämässä vai onko syynä vain perehtymättömyys lajia kohtaan ja jos on niin miksi.

Miksi Veikkauksella ei voi veikata vapaaottelua? Veikkailisin nimittäin mielelläni kotimaisia matseja ja UFC matseja Veikkauksen kautta, vaikka Unibetiin onkin jo tunnus tehtynä sitä varten. Olen miettinyt, että onkohan kyse vaparin karsastuksesta urheiluna, ovatko jotkin määräykset estämässä vai onko syynä vain perehtymättömyys lajia kohtaan ja jos on niin miksi.

Suora lainaus Veikkauksen kertoimenlaskijalta vajaan vuoden takaa: "Voitaishan me niitä tehdä, mutta sitten pitäisi jonkun osata laskea kertoimia." Eli talossa ei taida olla suuremmin kamppailulajeihin syventyneitä asiantuntijoita.

Suora lainaus Veikkauksen kertoimenlaskijalta vajaan vuoden takaa: "Voitaishan me niitä tehdä, mutta sitten pitäisi jonkun osata laskea kertoimia." Eli talossa ei taida olla suuremmin kamppailulajeihin syventyneitä asiantuntijoita.
Kiitos vastauksesta! Ei tarvitse itse lähteä kysymään. Mutta on kyllä outo homma tuokin. Muut ei Suomessa luvatta vedonlyöntiä saa järjestää, mutta silti Veikkauksen toiminta ontuu asiantuntemuksen puolelta. Yhtiö, jonka tarkoitus on vedonlyönnin järjestäminen, ei järjestä mahdollisuuksia veikata, koska eivät osaa, mutta myöskään muut saa lain mukaan sitä järjestää. Oikeusvaltio.

Ja olisiko tuollaisen asiantuntijan palkkaaminen sitten muka kannattamatonta? Ei mitään hajua miten siellä palkkaus menee, mutta eiköhän kuukausiliksan verran porukat kuitenkin kuukausittain häviäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom