Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisit kuitenki testannu, että tarttuisko siitä nististä se HIV siihen auton puskuriin! ;)
Kokeile käyttää tekniikkaa ilman voimaa.Miten miehet suhtaudutte naisten kanssa sparraamiseen mattovääntöä vaativissa lajeissa? Pohdittiin, että joitakin se ilmeisesti ottaa päähän (varsinkin jos on oikeasti pieni nainen vastassa), koska se menee rikki eli sen kanssa ei voi käyttää voimaa samalla tavalla yms.
Miten miehet suhtaudutte naisten kanssa sparraamiseen mattovääntöä vaativissa lajeissa? Pohdittiin, että joitakin se ilmeisesti ottaa päähän (varsinkin jos on oikeasti pieni nainen vastassa), koska se menee rikki eli sen kanssa ei voi käyttää voimaa samalla tavalla yms.
Ainut eri asia minkä olen naisten kanssa vääntäessä huomannut on se, että tuntuu olevan hirveän kova todistelun halu siitä että on parempi. Näiltä kyseisiltä tyypeiltä tulee perusmattoväännössä herkästi kyynärpäällä tai kädellä naaman painamista ja vääntämistä ja lukkojen reilua ylivetoa ja sen takia olenkin treeneissä vähän vältellyt heitä. Eihän tämä tietenkään kaikkia naisia koske, mutta omassa seurassa ikävä kyllä.
Ainut eri asia minkä olen naisten kanssa vääntäessä huomannut on se, että tuntuu olevan hirveän kova todistelun halu siitä että on parempi. Näiltä kyseisiltä tyypeiltä tulee perusmattoväännössä herkästi kyynärpäällä tai kädellä naaman painamista ja vääntämistä ja lukkojen reilua ylivetoa ja sen takia olenkin treeneissä vähän vältellyt heitä. Eihän tämä tietenkään kaikkia naisia koske, mutta omassa seurassa ikävä kyllä.
Tuon olen myös huomannut joidenkin vasta-alkanaiden miesten keskuudessa. Eli jos päätyy pystysparria ottamaan vasta-alkaneen kanssa, niin heillä joskus tuntuu olevan joku todistelun halu. Käydään päälle kuin höyryjuna ja hanskat heiluu täysillä tuulimyllyn lailla. Tuntuu että välissä yritetään todistaa, että kyllä mä nyt sulta tajun saan lähtemään.
Varsinkin jos vielä kaverilla pääsee hieman suojaus laskemaan ja kopauttaa hieman merkiksi, niin sitten suututaan ja pistetään 110% lasiin ja kostokatse päälle.
Osaako joku kommentoida Combat Academy of Finlandin valmennusta koskien kick-/thaiboxing
Ei siinä mikään päähän ole ainakaan ottanut. Kun naisten kanssa painiessa on kokoeroa ollut huomattavasti mun hyödykseni niin aika "leikitellen" on voinut ottaa eli olen vähän kokeillut eri tekniikoita joita ei niin helposti tasaveroisen tai varsinkaan itseä vahvemman vastustajan kanssa voisi käyttää. Voimaa en ole käyttänyt kun ei ole tarvinnut ja lukot olen kiristellyt vähän hitaammin kuin miesten kanssa, että ehtii hyvin taputtaa. Sama sinänsä nainen tai mies, samalla lailla toimisin hyvin heikkojen miestenkin kanssa.Miten miehet suhtaudutte naisten kanssa sparraamiseen mattovääntöä vaativissa lajeissa? Pohdittiin, että joitakin se ilmeisesti ottaa päähän (varsinkin jos on oikeasti pieni nainen vastassa), koska se menee rikki eli sen kanssa ei voi käyttää voimaa samalla tavalla yms.
Meneekö potkunyrkkeilyssä lyöntien ja potkujen harjoittelu about 50 ja 50 ?
EDIT: Tuossa Zambidiksen videossa kohdassa 1:30 kaatuva pitkä ottelija on muuten suomalainen Niklas Winberg.