Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos jefua haluat pelata niin aloita jefu!Haaveena olis joskus päästä pelaan jefua.
4 päivää aikaa kisoihin, ylimääräistä n. 3kg. Helpoin/fiksuin tapa pudottaa paino? Tuleeko kiire vai ei?
4 päivää aikaa kisoihin, ylimääräistä n. 3kg. Helpoin/fiksuin tapa pudottaa paino? Tuleeko kiire vai ei?
Jos jefua haluat pelata niin aloita jefu!
Kyl se nopeus,räjähtävyys saa mennä rasvanpolton edelle,ja todellaki onnistuu oon todella kovakuntoinen ja ketterä 109 kiloiseksi
Lähteekö jengii vaparikisoihin pelkkä BJJ-taidot plakkarissa? Tai, että vain mutu tuntumaa itse vapariin?
Tuli vain mieleen, kun varsinaisista "BJJ-seuroista" lähtee porukkaa vaparikisoihin kisailee... Totta kai, "BJJ-seuroissa" treenaillaan sitten vapariakin enemmän tai vähemmän, mutta siitä tuli vain ajatus ja nyt kysymys asiaan liittyen.
Tuntuu jotenkin hienolta kuvitella, kun joku "vain" BJJ-jannu lähtee "ottaa koppia" vaparikisoihin, mutta kelistääkin itse vaparia enemmän uurtaneen fellan pelkällä BJJ-taidoilla.
Tai, no sama juttu oikeestaan oliko kyseessä BJJ vai jokin muu yksittäinen laji ilman sen kummoisempaa/tai ollenkaan vaparitreenaamista.
Kauan suunnilleen tatuoinnin pitää antaa parantua, ennen kuin uskaltaa palata takaisin tatamille pyöriskelemään?