Kamppailulajien tyhmien kysymysten kerho (Kysy mitä vaan, joku vastaa kuitenkin)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
1v 4kk sitten aloitin salilla käynnin 120kg lihavana ja siitä yritelly pudotella ja toivottavasti pääsis joskus kireäksi,niin ruveen treenaamaan kunnolla räjähtävää voimaa yms.Haaveena olis joskus päästä pelaan jefua.Kamppailulajeja en on harrastanu vain kuin n.5 kertaa kävin kaverin isän nyrkkeilytreeneissä,kaverilla 14-0 amatöörirekordi ja siinä opin sitten vähä perusteita.Eli nopeutta,räjähtävyyttä,rasvanpoltto tavoite...

Tsekkailet sykettä, ja mätkit vaikka 5minuutin eriä kevyesti. Millään sarjoilla ei ole väliä jos rasvanpoltto vaan mielessä, kunhan katot, että homma ei lähe lapasesta ettet hajota ittees. Ylös, alas, yläkoukut, alakoukut ja paljon liikkumista, jalat kokoajan liikkessä ja liikkuminen päkiöillä, jos tuolla painolla suinkin onnistuu.

Kyl se nopeus,räjähtävyys saa mennä rasvanpolton edelle,ja todellaki onnistuu oon todella kovakuntoinen ja ketterä 109 kiloiseksi :)

4 päivää aikaa kisoihin, ylimääräistä n. 3kg. Helpoin/fiksuin tapa pudottaa paino? Tuleeko kiire vai ei?

Tapoja varmaan yhtä monta kun pudottajia, mutta esim:

Hiilarit pois kokonaan ja ravinto tosi tasasin väliajoin. Vika päivä ennen puntaria tosi pienin eväin ja mahd pienin nestein. Tietenkin vähän riippuen lajistakin... ja mistä painosta lähdet pudottamaan.

En usko, että enää näin lyhyessä ajassa saan huomattavia muutoksia pelkällä ravinnon muuttamisella. (?) Tosin oon kitkutellut ketoosilla jo hyvän ajan.. Saunahan se perinteinen keino on ilmeisesti viimeiset kilot karistella, mutta on helvetin tukalaa puuhaa....

4 päivää aikaa kisoihin, ylimääräistä n. 3kg. Helpoin/fiksuin tapa pudottaa paino? Tuleeko kiire vai ei?

Nutrileteillä kerkeet vetäseen varmaa kilon pois, sitten viimesenä päivänä aeroobisella ja peittomajalla viimeset nesteet pois, jos sauna ei maistu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

3kg lähtee nyt vaikka vuorokaudessa, ei ole ongelma eikä mikään. Jopa viimeisenä aamuna ennen puntaria voi pudottaa kilon saunassa helposti. Hirveesti voimia tollanen nestepudotus ei vie, koska sen saa heti punnituksen jälkeen lipitettyä takasin. Syö vähemmän, liiku enemmän, ja jos oikeen tiukkaa tekee, vedä laksatiiveja ja käy vaikka luovuttamassa verta. Tuskin nyt kumminkaan mitkään MM-skabat kyseessä, niin en tiedä kuinka tarkkaan sulla sen painon kans on.

Kyl se nopeus,räjähtävyys saa mennä rasvanpolton edelle,ja todellaki onnistuu oon todella kovakuntoinen ja ketterä 109 kiloiseksi :)

Varmistan vielä, että ymmärsin oikein. Eli tahdot säkkitreenillä saada aikaan nopeutta sekä räjähtävyyttä lyönteihisi? Mikäli tämä on asian laita, niin keksisin kylläkin parempia tapoja kun säkin nakuttelu lyöntinopeuden ja räjähtävyyden kehittämiseen, mutta jottei nyt puhuta ohi suun, niin säkkiä lyötäessä pyri löytämään itsellesi sopiva lyöntietäisyys jokaiselle lyönnille, sitähän se säkkitreeni periaatteessakin tulis olla, etäisyyksien kans pelaamista ja liikkuvuusharjottelua.

En nyt tiedä kuinka perille oot nyrkkeilystä yleensä, mut suosisin lyhyitä eriä, normi palautuksilla, paljon puhtaita ja yksinkertaisia toistoja. Kuivaa se on, mutta palkitsevaa. Ja koita välttää sitä junttaamista, isoilla miehillä on syystä tai toisesta liioiteltu taipumus siihen, vaikka se säkki heiluukin kivasti, niin se ei ole sen tarkoitus.

E. siis tottakai säkin tulee heilua, muttei junttaamisen seurauksena.

Lähteekö jengii vaparikisoihin pelkkä BJJ-taidot plakkarissa? Tai, että vain mutu tuntumaa itse vapariin?

Tuli vain mieleen, kun varsinaisista "BJJ-seuroista" lähtee porukkaa vaparikisoihin kisailee... Totta kai, "BJJ-seuroissa" treenaillaan sitten vapariakin enemmän tai vähemmän, mutta siitä tuli vain ajatus ja nyt kysymys asiaan liittyen.
Tuntuu jotenkin hienolta kuvitella, kun joku "vain" BJJ-jannu lähtee "ottaa koppia" vaparikisoihin, mutta kelistääkin itse vaparia enemmän uurtaneen fellan pelkällä BJJ-taidoilla.

Tai, no sama juttu oikeestaan oliko kyseessä BJJ vai jokin muu yksittäinen laji ilman sen kummoisempaa/tai ollenkaan vaparitreenaamista. :)

Koska kolhuilta ja mustelmilta on turha yrittää välttyä kamppailulajeissa, kysynkin, yrittääkö kukaan saada niitä paranneltua nopeammin? Mustelmoidun todella herkästi ja ne mustelmat pysyy sen lisäksi tosi kauan. Itse en ajattele niistä mitään sen kummempaa, mutta oon duunissa ihan tarpeeksi mustelmia nähneiden lasten kanssa, ja asiasta huomautettiinkin mulle.
Kerran verenluovutus kusi ja mulle annettiin jotain ainetta, jonka sanottiin laskevan sen mustelman nopeammin. En kuitenkaan käyttänyt sitä tököttiä silloin. Osaako joku sanoa, toimiiko kyseinen rasva vai onko hyöty vain marginaalinen?

Lähteekö jengii vaparikisoihin pelkkä BJJ-taidot plakkarissa? Tai, että vain mutu tuntumaa itse vapariin?

Tuli vain mieleen, kun varsinaisista "BJJ-seuroista" lähtee porukkaa vaparikisoihin kisailee... Totta kai, "BJJ-seuroissa" treenaillaan sitten vapariakin enemmän tai vähemmän, mutta siitä tuli vain ajatus ja nyt kysymys asiaan liittyen.
Tuntuu jotenkin hienolta kuvitella, kun joku "vain" BJJ-jannu lähtee "ottaa koppia" vaparikisoihin, mutta kelistääkin itse vaparia enemmän uurtaneen fellan pelkällä BJJ-taidoilla.

Tai, no sama juttu oikeestaan oliko kyseessä BJJ vai jokin muu yksittäinen laji ilman sen kummoisempaa/tai ollenkaan vaparitreenaamista. :)

Kyllähän kisoihin voi mennä ilman minkään lajin kokemusta kunhan maksaa lisenssin ja mahdollisen ottelijamaksun. Jotkut näin välillä tekeekin tosin amatöörisäännöillä. Nykyään on kokoajan harvinaisempaa ja harvinaisempaa että kisoihin osallistutaan suoraan otisesta lajista koska vapaaottelun peruskursseja on tarjolla niin hyvin ympäri suomea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom