Kameli puri aasin hengiltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, eihän eläinten kuolemisessa ole mitään elämää suurempaa, mutta se on erikoista, jos jotain rupee naurattaamaan tollanen tapahtuma.

Niin, naurattaako siinä se kuolema, vai tilanne kokonaisuudessaan. Mitä minä taas ajan takaa on se, että monilla on jokin kytkin päässä, että jos eläin kuolee, niin koko asia sitten täysin vakava eikä siinä voi olla mitään edes lievästi huvittavaa aspektia.

Ei mua naurata se, että kameli järsii aasin päätä niin, että luut rutisevat. Tosin se ei mua toiseenkaan suuntaan liikuta.

Hauskuus on tuossa muussa kuin itse siinä tappamisessa, ja se tuntuu olevan joillekin vaikea ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät reagoi niin, että jokaisen elukan kuolema on kamalaa.

Pari viikkoa sitten oli juttu, " Moottoripyöräilijä ajoi mehiläisparveen, ainakin 44 mehiläistä kuoli." :D

WTF! kunnon puhdistukset käynnissä amppareille!

kyllä tässä nyt ollaan heikoilla jäillä ja moottoripyöräilijä taisi olla uudestisyntynyt natsi!!!!!!

vois perustaa adressin. "moottoripyörät kielletyksi suomessa, ampiaisille mahdollisuus elämään!"

:D:D ei hitto ihan järjetöntä. itsekin pidän huvittavana tuota tapahtumaa. jotkut taitavat tulkita tuon vahingoniloksi (ja sillähän on käsittääkseni hyvin looginen osuus eloonjäämisessä luonnossa.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom