Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo on niitä kyllä paljon halvempiakin harrastuksia...
Olen tässä miettinyt monien muidenkin kysymysten ohella onko tämä kehonrakennus kallista?
On toki ja se on jokaisen itsensä päätettävä mihin rahansa pistää. Itse mietin salilla ollessa eilen, että miksi niin vähäinen määrä ihmisiä sijoittaa itseensä? Lojutaan sohvalla päivät pitkät ja syödään epäterveellisesti, vedetään viinaa ja elostellaan. Miksi?
Se että pitää itsensä fyysisesti kunnossa, auttaa myös siihen, että pysyy henkisesti kunnossa... tuohon päälle terveelliset elämäntavat ja terveellinen ruoka. En itse ainakaan valita ja voihan tähän päälle sitten vaikka harrastaa postimerkkien keräilyä
Mutta näin niinkun missä vaaditaan ruumiillista ja henkistäkin jaksamista niin siinä mielessä punttailun hinta- hyötysuhde on hyvä!
Mihin porukka perustaa, että salimaksut on isoin erä jossain kehonrakennuksessa? Eihän toi voi mitenkään pitää paikkaansa, ellei sitten saa ruokansa liki ilmaiseksi. Lueskelin vaan, että monilla palaa ruokaan se 250€ kuukaudessa, joillain vähemmän joillain huomattavasti enemmänkin. Onko 50€ salimaksua silloin paljon? Jos näin on, niin ei siinä mitään...