kalja masu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja draeclin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Sanokaas miten teillä motivaatio pysyny diettien aikana ja yleensäkin reenatessa. Itse oon nyt käyny reilun vuoden salilla ja vaihtelevalla menestyksella oon jaksanut tarkkailla syömistä.
-->nyt taas turhia liikakiloja tullu tms....
Salilla käyminen tullu hyvin tavaksi ja sitä aina tavallaan odottaa että pääsee rankan työpäivän jälkeen tiristämään loputkin mehunsa itsestä salille, mutta sitten välillä tulee repsahduksia. Eli sanokaas miten vältätte tollaset "laiskottelu piikit" ja jaksatte jatkaa tauonkin jälkeen!

ktos:curs:

Miten 173/73 voi olla kaljamasu? Mut joo mulla tulee korkeintaan päivän-parin repsahduksia (lähinnä ettei jaksa syyä tarpeeks) mut mitä niistä. Ei sitä aina jaksa täysiä paahtaa..

niiinno toi on tooodella vanhaa tietoa :) :(.... paino nyt ~78 tms.
onhan sitä lihastakin tullu mutta mutta... siis eli mites motivoitte itsenne sit jos tulee repsahdettua...kovaa treeniä se usein auttaa:)

Kyllä mullaki monesti tulee lamaannuskausia, mutta silloin pitää vain painella salille verenmaku suussa. "salit on rakennettu just sua varten ja sinä elät niitä varten" =)

Kannattaa tarkkailla ruokavaliota, joskus jos on jääny väliin, niin väsy iskee ainakin mulla

Itseään niskasta kiinni, muistilappuja seinille ja puhelimeen. :)

Voihan 173/73 olla pieni kaljamasu, mä olen 186/82 tällä hetkellä, muuten jätkä on kun hammastikku (ei nyt enää niin pahasti kuin ennen) mutta alavatsa senkun paisuu.

Paras tapa välttää lipsahdukset on sopia kaverin kanssa menevänsä salille. Mä pystyn kevyesti pettämään itseäni mut kaveria ei jätetä :D

heh mulla nuo lipsahdukset meinaa mennä niinpäin että löytää itsensä kyykkytelineen äärestä latomassa romua tankoon vaikka pitäs olla välipäivä :)

hyviä motivaation lähteitä on kaikki bodauskirjat. tai katso vaikka bodausvideoita tai semmosta. Rockya kannattaa kattoo säännöllisin väliajoin myös :kippis1:

Paras konsti välttää repsahdukset on mielestäni tottumuksen voima.. Kun vaan koittaa vääntäytyä salille sillonkin kun ei voisi vähempää kiinnostaa, samaan aikaan tai ainakin samoina viikonpäivinä niin siittä tulee sellainen automaatio ettei sitä tule työnä niin miettineeksikään... Olen monesti mennyt itse salille heikkoina hetkinä vaan kääntymään ja vetämään muutaman leuan ja tietenkin kävellen, jolloin se että on heikko olo tai tullut ryypättyä ja on krapula, ei pelasta ainakaan lähtemiseltä..

Originally posted by Tuomo
heh mulla nuo lipsahdukset meinaa mennä niinpäin että löytää itsensä kyykkytelineen äärestä latomassa romua tankoon vaikka pitäs olla välipäivä :)

Sama juttu täälläkin. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom