Kalan syöminen

Kysyisin ihan mielenkiinnon vuoksi, että syöttekö te salilla kävijät kalaa? Jos syötte niin kuinka usein ja miten paljon? Entä mitä kalalajeja? Itse syön kalaa 3-4 kertaa viikossa ja muuten kanaa/kalkkunaa :rolleyes: Punaista lihaa en syö ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse syön kalaa miltei joka päivä ellei joitain poikkeuksia lasketa. Työruokalassa on usein ahventa tai kalapuikkoja tai tonnikalaa ja olikos sei vai seiti se yksi myös. Kotosalla sitten syön tonnikalaa (jokapäivä väh. 1prk.), lohta, kalapuikkoja. Punaista lihaa syön myös tuohon kylkeen. Lintuja taas minä en syö laisinkaan.

melkein joka päivä. menee tunaa, lohta, muikkua, silakkaa, ahventa, seitiä, kuhaa, siikaa. rakastan sitten kalaa. mutta kyllä punaista kalaa ja lintuakin menee. että kaikkiruokainen.

Punaisesta lihastahan saa kivasti rautaa, mutta toisaalta silakat sisältävät mukavasti raskasmetalleja. :D

En ole hirveästi kalaa popsinut lähiaikoina kun pakastesei alkoi tökkiä kunnolla. Kalaöljyä kapselina sitten toki.

Punaisesta lihastahan saa kivasti rautaa, mutta toisaalta silakat sisältävät mukavasti raskasmetalleja. :D

En ole hirveästi kalaa popsinut lähiaikoina kun pakastesei alkoi tökkiä kunnolla. Kalaöljyä kapselina sitten toki.

Silakkaa voit ihan huoletta syödä ainakin kerran viikossa ilman pelkoa mistään kertymistä ja silakassa oli muistaakseni runsaasti proteiiniakin.

Itse pyrin syömään vähintään pari kertaa viikossa kalaa.

Kalako epäterveellistä? Niin on myös vesikin jos tarpeeks vetää. ruotsalaiset (lauseen eka kirjain tarkotuksella pienellä) on tehny tutkimuksen, jossa todettiin 700kg kerta-annoksen sipsejä aiheuttavan syövän varmasti. Aika propagandaa toi vegaaniliiton teksti.

Luin vähän tota linkkiä, jossa kalaa väitettiin suorastaan epäterveelliseksi.. Naurettavaa. Kun sitä kohtuudella syö niin ei siitä ole muuta kuin hyötyä!

Siika on huippua!

Lidlin seitifileet vaimitälie seittiä onkaan on kans varsin hyviä.

Kala on ihanaa :) Miekään en punaista lihaa syö, mutta kalkkunaa, broileria ja kalaa voisin syödä vaikka joka aterialla... Ennen olin tiukkalinjainen vege, mutta nyt en voisi kuvitellakaan, liha on liian hyvää :D

Totta mooses syön kalaa. Kuinka usein sitten, se vähän vaihtelee, mutta kerran pari viikossa nyt kuitenkin. Silakkaa, seitiä, lohta useimmiten, haukea ja siikaa ja mitä kampelaa nyt milloinkin eteen sattuu, omia onkisinttejä unohtamatta. On se vaan niin hyvää...

Syön kalaa melkeen aina kun sitä on koulussa tarjolla tai vanhempien luona, mutta kotona ehkä vain pari kertaa vuodessa.
Tykkään kalasta ihan älyttömästi, mutta vihaan kalaruokien laittamista. Joten Unicafelle kiitos siitä, että säästävät minut siltä vaivalta! :haart:

ainii syönhän tietty ah, niin herkkua tonnikalaa...mutta en laske sitä kalaksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom