Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Dragon
Väite: Kalaöljy parantaa ääreisverenkiertoa
Osaako joku perustella?
Väite: Kalaöljy parantaa ääreisverenkiertoa
Osaako joku perustella?
Kirja- tai nettiviitteitä kiitos.
kannattaa ottaa myös K-vitamiinia. tarpeellinen veren hyytymiseen ja muutenkin moneen juttuun.
siinä on kolme sivua juttua:Mihin kaikkeen muuhun K-vitamiini vaikuttaa?
Itellä oon nyt todennu että jos vedän tommosen esim. möllerin tupla kapselin naamaa ni seuraavana päivänä tulee verta nenästä ja sattuman piikkiin en laittas testattu sen verran useaan otteeseen. Onko kellään tietoa vastaavasta ja että onko syypäänä itse omega3 vai joku lisäaine noissa tabuissa?
Täh?Onko kukaan huomannut tuota verenhyytymisen hidastumista? Voi olla taas ihan oman pään tuotosta, mutta:
Vedin kalaöljyä 2 tl päivässä eli yhteensä joku 8-9 grammaa joka on siis moninkertainen annos siihen normaaliin Möller x 2 -satsiin. Melkein samantien huomasin että haavojen umpeutuminen tosiaan kesti paljon kauemmin ja pikkuhaavat tuntuivat vuotavan paljon pidempään. Onko kukaan muu huomannut samaa? Jos tuon huomaa ihan "paljaalla silmällä" niin olisi aika merkittävä vaikutus.
Mulla on suunniteltu sektio eessä 8 viikon päästä ja mietiskelen, että pitäisikö EPA ja E-vitamiini lopettaa ennen leikkausta?....