Kalaöljy ja verenkierto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Joo oon kokeillu jotain muitaki tuotemerkkejä ku mölleriä ja sama setti. Itseasias kokeilin mölleriä sen takia just ku noi muut "halvemmat" on tota tehny mut sama vaikutus möllerillä. En oo seurannu asiaa syömäl pelkkää lohta mut kai se pitää koklata kans.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun kalaöljyt loppu, enkä jaksanu hakee kaupasta lisää... olin ottamatta niitä muutaman päivän, ja tapahtu jotain aika ihmeellistä: jalat turpos ja keräs nestettä, jalkapöydät näytti siltä että ne repeis ihan just, ja kädellä tunsi miten joka hemmetin solu siinä jalassa oli täynnä nestettä.Luonnollisesti, jalkojen liikuttaminen oli vaikeeta.Turvotus laski kun otin taas kalaöljyä.Onko tää vaan joku tosi outo sattuma ja johtuu jostain muusta, vai voisko se oikeesti liittyä kalaöljyyn ja siihen verenkiertoon. Aika radikaali reagtio, mää en ite taida uskoa että se johtuis tästä.Mutta ei tuu mitään muutakaan mieleen ja tää kalaöljyjen loppuminen sattu just kohdalle.Taitaa mennä ehkä vähän off-topic:iksi...

Itse syön 20-30 grammaa kalaöljyä vuorokaudessa. Ei ole ollut niin mitään vaikutusta mihinkään verenvuotoihin.

mulla on hyvin huomattavissa toi verenvuoto. Haavat ei parane kunnolla ja aina jää isompi arpi, jos tulee kalaöljyä paiskottua naamariin. Onhan siinä purkissakin tosiaan varoitus asiasta.

Mulla menee vähintään 10 kalaöljykapselia päivässä, 10 kpl tekis epaa 3600mg ja dhata 2400mg...mitään verenvuotoongelmia en kyllä oo huomannut, nenäverenvuotoja ei oo kyllä ollut pitkään aikaan ennen kalaöljyaikaa, enkä muista onko kertaakaan ollut nyttemminkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom