Kaksosia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
no ottasinkin mut aamulla seiskalta taas ylös niin ei sitä nyt koko ajan...:) Mut en minä pahalla.....:kippis1: , mä tarjoan kun et käyttäny enään -sanaa...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika1979 sanoi:
no ottasinkin mut aamulla seiskalta taas ylös niin ei sitä nyt koko ajan...:) Mut en minä pahalla.....:kippis1: , mä tarjoan kun et käyttäny enään -sanaa...:D
Ei se yksi pullo maailmaa kaada. Huumorilla tietenkin :) :thumbs:

Ei vittu! Komento takasin, ja tuoppi takasin!!:) Tarkemmin kun katoin niin siellähän se perkele oli:
..kyselyitä näyttäisi tulevan jatkuvasti ei vain jaksa enään täytellä...

Noh, menkööt tämän kerran...:D

Itselläni on myös kaksoissisko ja eroa meillä on kuin yöllä ja päivällä, ja Turkuun pitäis laput lähettää.. Kuinka useasti teille on tullut noita kyselyitä?
Tämä on muistaakseni toinen mulla, ensimmäinen tuli joskus 14-16v jossa kyseltiin enimmäkseen päihteistä ym. kiinnostuksesta ja tämä kysely taitaa koskea seksuaalisuutta. :love:

Mulle tuli noita kyselyitä yläaste aikana vaikka kuinka paljon, mutta ne olivat oulun yliopiston. Siinä oli alkoholin käytöstä, parisuhteista, seksuaalisuudesta ja yms. Lisäksi oli täällä jotain testejä missä katsottiin kuntoa ym. Jos oikein muistan, niin kyselyt oli suunnattu 1985 - 1986 syntyneille kaksosille.

Leonid sanoi:
Itselläni on myös kaksoissisko ja eroa meillä on kuin yöllä ja päivällä, ja Turkuun pitäis laput lähettää.. Kuinka useasti teille on tullut noita kyselyitä?
Tämä on muistaakseni toinen mulla, ensimmäinen tuli joskus 14-16v jossa kyseltiin enimmäkseen päihteistä ym. kiinnostuksesta ja tämä kysely taitaa koskea seksuaalisuutta. :love:

Kaikki kyssärit netissä, ei tarvitse lappuja täyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom