Kaksosia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan hyvin selitelly Wendy. Nyt tuli tajuttua kyllä kuinka itsestäänselvä asia ton oikeesti pitäis ollakkin, että nuista lapsista mitään identtisiä tule.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nevahood sanoi:
jyväskylässä asuvat ovat varmasti huomanneet muuan kaksoset. tismalleen samannäköiset, samanlaiset vaatteet päällä sukkia myöten, kävelevät peräkkäin samassa tahdissa, parrat ja hiukset samalla lailla laitettuina... joko tekevät toinen toistensa tentit, tai sitten vain muuten repivät tilanteesta huumoria. :D

luulis kaksosilla olevan vähän läheisempää, ovathan he yleensä koko lapsuusajan hyvinkin tiiviisti yhdessä.

Nää heput on ollu samaan aikaan mun kanssa koulussa TeLillä. Oikeesti aika pelottavaa porukkaa. Aina osti samanlaiset eväät kahviosta ja mutusteli niitä siinä aulassa samanlaiset tuulipuvut päällä. Eikä muuten koskaan puhuneet yhtään mitään, joskus kuiskailivat jotain käsittämätöntä.

Intissä oli alokas aikana yhdet identtiset kaksoset ja niitten "telepatia" kyllä ihmetytti jengiä aikatavalla. Toinen oli voimistelu salissa, josta loppui happi ja kaveri pyörtyi hetkeksi. Toinen kaksonen, joka oli yli kilsan päässä raikkaassa ulkoilmassa eikä voinut millään tietää veljestään pyörtyi selittämättömästi lähes samalla hetkellä. Perinteinen tiede ei kyllä tunne mitään tälläistä yhteyttä millä toinen olisi voinut viestittää toiselle ja aiheutaa reaktion. Puhutti aikanaan aika pitkään, kun niillä oli muitakin vastaavia juttuja ja piti siirtää X-fileihin selittämättömänä.

Kaksoisveli löytyy. Ei olla identtisiä. Ei samanluonteisia. Ei oikeastaan millään tavoin samanlaisia, oikeastaan ei edes viihdytä toistemme seurassa. :(

J.EdgarHoover sanoi:
Intissä oli alokas aikana yhdet identtiset kaksoset ja niitten "telepatia" kyllä ihmetytti jengiä aikatavalla. Toinen oli voimistelu salissa, josta loppui happi ja kaveri pyörtyi hetkeksi. Toinen kaksonen, joka oli yli kilsan päässä raikkaassa ulkoilmassa eikä voinut millään tietää veljestään pyörtyi selittämättömästi lähes samalla hetkellä. Perinteinen tiede ei kyllä tunne mitään tälläistä yhteyttä millä toinen olisi voinut viestittää toiselle ja aiheutaa reaktion. Puhutti aikanaan aika pitkään, kun niillä oli muitakin vastaavia juttuja ja piti siirtää X-fileihin selittämättömänä.

Onko näitä "telepatioita" voitu todistaa tieteellisesti?

J.EdgarHoover sanoi:
Toinen oli voimistelu salissa, josta loppui happi ja kaveri pyörtyi hetkeksi. Toinen kaksonen, joka oli yli kilsan päässä raikkaassa ulkoilmassa eikä voinut millään tietää veljestään pyörtyi selittämättömästi lähes samalla hetkellä.
Goddamn. Toimiikohan toi sillei, että toisenki muskelit kasvaa vaikka vaan toinen kävis salilla? Ja saako ne tuplakehityksen jos molemmat käy? :hyper:

Mulla on kans identtinen kaksoisveli joka on kolme minsaa vanhempi. Lisäksi mulla on siskopuolina *uskokaa tai älkää* identtiset kaksoset. :D

Tuplan kanssa ollaan todella läheisiä vaikka eri paikkakunnilla asutaankin. Pikkubroidiin on kans hemmetin hyvät välit. :haart:

en oo ite kaksonen mut kaikki Alajärvellä asuvat ja myös käyneet saattavat tietää "Mortin ja Vertin", kaksi spurgua jotka juoksevat jonossa, samaan tahtiin ympäri kaupunkia, puhuvat ikiomaa kieltään ja leikkivät piilosta tien vieressä olevissa puskissa. Kivat parrat, paskaset vaatteet ja muutenki likasia ihmisiä. :haart:

Otaniemen Blue Fitnessillä kävi ainakin vielä pari vuotta sitten identtiset kaksoset. Juttua heistä löytyy salikomediaa-threadistakin. Salikaverien kesken kutsuimme heitä Mashaksi ja Dashaksi, koska veljekset kommunikoivat kuiskailemalla toisilleen venäjäksi. Treenivaatteet olivat luonnollisesti aina aivan samanlaiset, vain juomapullon oli eri väriä. Pukukopissa veljesten vaatteet olivat aina vierekkäisissä naulakoissa ja TÄSMÄLLEEN samalla tavalla aseteltuna. Mietin aina, asettelevatko he takin hihat tahallaan vai vahingossa samalla tavalla.

Veljeksillä oli usein mukana kolmas kaveri treenaamassa. Tämä kaverikin alkoi vuosien saatossa muistuttaa yhä enemmän kaksosia.

Stailivirhe sanoi:
Juup mutta eihän tuossa kysymyksessä haettukaan sitä, saako jälkeläiseksi kaksosia vai yksittäisin lapsia. Vaan jos esim. identtiset kaksoset nimeltä Matti ja Mikko menevät naimisiin Niinan ja Tiinan kanssa, ketkä ovat keskenään identtisiä kaksosia hekin. Sitten Matti ja Niina saa poitsun joka nimetään Jukaksi. Mikko ja Tiina taas saa pojan joka nimetään Jarnoksi. Ovatko Jukka ja Jarno nyt identtisiä?

Molemmillahan on samat perimät sekä isän että äidin puolelta, vaikka itse vanhemmat ovat erit.

Mä käsitin lähinnä että onko todennäköistä saada itse kaksosia tässä tapauksessa. No so not, molempiin juttuihin tuli jo selitys. ;)

Meillä on ei-identtiset kolmoset, kaksi tyttöä ja poika. Mielenkiintoista katsoa miten nuo alkavat viihtymään keskenään. Luulisi että tulee ainakin normaalia tiiviimpi suhde sisaruksiin kun joutuu koko ajan olemaan yhdessä ja tekee lähes samoja asioita. Me ollaan alusta asti pyritty kuitenkin siihen että lapset on yksilöitä ekä jokun kolmen symbioosi. Puetaan ne erilailla, vietetään aikaa yhden kanssa esim otetaam mukaan kauppaan jne. Pelkona on just toi että muuten niistä tulee jotain telepaattisia tuulipuku friikkejä joilla ei ole muita ystäviä ja ne asuu vielä eläkeiässäkin yhdessä.

Jos jotain selkeitä eroja huomaa meidän kolmosten ja saman ikäisten yksiköiden välillä niin ainakin se että meidän lapset on jotenkin itsenäisempiä eli roikkuvat vähemmän meissä vanhemmissä. Tämä johtuu varmasti siitä että joutuvat jakamaan vanhempien huomion useamman kesken. Myös vierastaminen on vähäistä monien neuvolakäyntien, kodinhoitajan, sukulaisten käyntien vuoksi. Yleensäkkin kaikki syömiset, nukahtamiset, pesut ym ovat ehkä keskivertoa sujuvampia tapahtumia. Ipanat ovat oppineet että kannattaa esim ruokailussa olla suu auki tai annos menee seuraavalle lokille.

jambo sanoi:
Ipanat ovat oppineet että kannattaa esim ruokailussa olla suu auki tai annos menee seuraavalle lokille.
Kaverit aina nauraa mulle kun syön hirveen nopeesti. Siihen päälle ne sitten kettuilee tyyliin "tota se teettää, kun on joutunut junnuna tappelemaan ruuasta." :D Kyllä meillä kotona oli kans "viidakon laki", kuten tossa yläpuolella toit esiin. Jos ei ole paikalla tai on liian hidas niin parhaat palat on menny.

Täällä myös kaksonen (myös horoskooppilta), veli on n.7min vanhempi.
Ei olla identtisiä, proidi on vaalea ja mä tumma silti jotkut ihmiset sekoittaa mut proidiin :curs: ei siis koskaan toisin päin.
Muutekin aika erilaisia ollaan (hyvä niin) :lol2:

modified sanoi:
Täällä erimunainen kaksonen. Olen päässyt lisäksi peräti kaksoistutkimukseen.
Mä olen ollut myös mukana veljen kaa siinä tutkimuksessa...palkinnoksi sai mm. leffalippuja:rock:

Oletteko myös 79:jä? 2003 oli kunnon testit Helsingissä. Me saimme jotkin 50e lahjakortit Prismaan : ). Ainakin alkoholismi/päihteet heitä kiinnostaa.

modified sanoi:
Oletteko myös 79:jä? 2003 oli kunnon testit Helsingissä. Me saimme jotkin 50e lahjakortit Prismaan : ). Ainakin alkoholismi/päihteet heitä kiinnostaa.
Joo 79 on hyvä vuosikerta...;) meillä on ollut noita testejä tässä vuosien varrella aika montakin, yleensä ne oli postitse lähetettäviä kyselyitä...jep toi päihdejuttu tuli aina esille...:D

Postin kautta taitaa olla kaksi vai kolme tullut eikä niistä tullut mitään leffalippuja:curs: . Kerran on joutunut paikan päällä käymään. Sinne mennessä sattui vielä ratikkaan joku tyttöpari, ketkä puhuivat samasta asiasta:D .

Tonne testeihin kutsuttiin näitä keillä päihteiden käyttö oli toisella selkeästi reilumpaa. En kerro kumpi olin:D .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom