- Ikä
- 42
Ihan hyvin selitelly Wendy. Nyt tuli tajuttua kyllä kuinka itsestäänselvä asia ton oikeesti pitäis ollakkin, että nuista lapsista mitään identtisiä tule..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nevahood sanoi:jyväskylässä asuvat ovat varmasti huomanneet muuan kaksoset. tismalleen samannäköiset, samanlaiset vaatteet päällä sukkia myöten, kävelevät peräkkäin samassa tahdissa, parrat ja hiukset samalla lailla laitettuina... joko tekevät toinen toistensa tentit, tai sitten vain muuten repivät tilanteesta huumoria. :D
luulis kaksosilla olevan vähän läheisempää, ovathan he yleensä koko lapsuusajan hyvinkin tiiviisti yhdessä.
J.EdgarHoover sanoi:Intissä oli alokas aikana yhdet identtiset kaksoset ja niitten "telepatia" kyllä ihmetytti jengiä aikatavalla. Toinen oli voimistelu salissa, josta loppui happi ja kaveri pyörtyi hetkeksi. Toinen kaksonen, joka oli yli kilsan päässä raikkaassa ulkoilmassa eikä voinut millään tietää veljestään pyörtyi selittämättömästi lähes samalla hetkellä. Perinteinen tiede ei kyllä tunne mitään tälläistä yhteyttä millä toinen olisi voinut viestittää toiselle ja aiheutaa reaktion. Puhutti aikanaan aika pitkään, kun niillä oli muitakin vastaavia juttuja ja piti siirtää X-fileihin selittämättömänä.
Goddamn. Toimiikohan toi sillei, että toisenki muskelit kasvaa vaikka vaan toinen kävis salilla? Ja saako ne tuplakehityksen jos molemmat käy?J.EdgarHoover sanoi:Toinen oli voimistelu salissa, josta loppui happi ja kaveri pyörtyi hetkeksi. Toinen kaksonen, joka oli yli kilsan päässä raikkaassa ulkoilmassa eikä voinut millään tietää veljestään pyörtyi selittämättömästi lähes samalla hetkellä.
hmm..oliskos näistä :DJoAT sanoi:Lisäksi mulla on siskopuolina *uskokaa tai älkää* identtiset kaksoset.
Kuvia on, mutta sä oot liian nuori.hydor_ sanoi:hmm..oliskos näistä :D
Stailivirhe sanoi:Juup mutta eihän tuossa kysymyksessä haettukaan sitä, saako jälkeläiseksi kaksosia vai yksittäisin lapsia. Vaan jos esim. identtiset kaksoset nimeltä Matti ja Mikko menevät naimisiin Niinan ja Tiinan kanssa, ketkä ovat keskenään identtisiä kaksosia hekin. Sitten Matti ja Niina saa poitsun joka nimetään Jukaksi. Mikko ja Tiina taas saa pojan joka nimetään Jarnoksi. Ovatko Jukka ja Jarno nyt identtisiä?
Molemmillahan on samat perimät sekä isän että äidin puolelta, vaikka itse vanhemmat ovat erit.
Kaverit aina nauraa mulle kun syön hirveen nopeesti. Siihen päälle ne sitten kettuilee tyyliin "tota se teettää, kun on joutunut junnuna tappelemaan ruuasta." :D Kyllä meillä kotona oli kans "viidakon laki", kuten tossa yläpuolella toit esiin. Jos ei ole paikalla tai on liian hidas niin parhaat palat on menny.jambo sanoi:Ipanat ovat oppineet että kannattaa esim ruokailussa olla suu auki tai annos menee seuraavalle lokille.
Mä olen ollut myös mukana veljen kaa siinä tutkimuksessa...palkinnoksi sai mm. leffalippujamodified sanoi:Täällä erimunainen kaksonen. Olen päässyt lisäksi peräti kaksoistutkimukseen.
Joo 79 on hyvä vuosikerta...;) meillä on ollut noita testejä tässä vuosien varrella aika montakin, yleensä ne oli postitse lähetettäviä kyselyitä...jep toi päihdejuttu tuli aina esille...:Dmodified sanoi:Oletteko myös 79:jä? 2003 oli kunnon testit Helsingissä. Me saimme jotkin 50e lahjakortit Prismaan : ). Ainakin alkoholismi/päihteet heitä kiinnostaa.