Kaksosia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
modified sanoi:
Postin kautta taitaa olla kaksi vai kolme tullut eikä niistä tullut mitään leffalippuja:curs: . Kerran on joutunut paikan päällä käymään. Sinne mennessä sattui vielä ratikkaan joku tyttöpari, ketkä puhuivat samasta asiasta:D .

Tonne testeihin kutsuttiin näitä keillä päihteiden käyttö oli toisella selkeästi reilumpaa. En kerro kumpi olin:D .
Me ei oltu siellä Helsingin testeissä...oletettavissa sitten kummallakaan ei ollut juurikaan eroa päihteiden käytössä...:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsetutkiskelun paikka;) . Toivottavasti niistä on oikeastikin jotain apua. Selviää ettei perimällä ole mitään merkitystä. Ainoa millä on merkitystä on kaveripiiri:evil: . Seura tekee kaltaisekseen.

Mulla on identtiset serkut, tätini lapsia siis, mua 2v nuoremmat tytöt. Olivat kyllä ihan samannäköisiä, erittäin vaikea oli lapsuudessa ja nuoruudessa erottaa toisistaan, varsinkin kun olivat perinteisesti samoin puettuja ym.

Kerran oli hassu tapahtuma kun oltiin kylässä heillä joillain juhlilla ja joku vieraista kysyi tädiltäni eikö hän koskaan ole sekoittanut omia lapsiaan, vastasi ettei ole ja sanoi että tuossa toinen on xxx ja toinen xxx, ja likat huusi samantien että eipäs muuten olla :D Eli oma äitikin erehtyi vaikka tytöt olivat rinnakkain eli vertailukelpoinen tilanne.

Nykyäänkin vaikka opiskelevat satojen kilometrien päässä toisistaan selkeästi he tekevät vahingossa samanlaisia päätöksiä elämässään ihan vaatteiden ostamisesta hiusten leikkuuseen ym arkipäivän asioista vakavampiinkin, ja nämä tapahtuvat siis tietämättään.

Joku kyseli aiemmin kaksosten periytyvyyttä. Taitaa siinä olla jokin perä.

Kyse ei ole muusta kuin taipumuksesta siihen, että kerralla irtoaa yhden sijasta kaksi munasolua. Miksei tämä voisi periytyä.

modified sanoi:
Joku kyseli aiemmin kaksosten periytyvyyttä. Taitaa siinä olla jokin perä.

Kyse ei ole muusta kuin taipumuksesta siihen, että kerralla irtoaa yhden sijasta kaksi munasolua. Miksei tämä voisi periytyä.
Ja tähän vielä lisäys, että identtisten kaksosten kohdallahan on vain yksi munasolu, joka jakautuu kahtia hedelmöityttyään. Kyllä tuosta periytyvyydestä on ihan tutkimustietoakin, mutta ei ole nyt sitä tähän laittaa..

Miten tuo kaksosgeeni kulkee suvussa? Minulla on kaksi siskopuolta, joista molemmilla ensimmäinen lapsi oli tyttö ja toisena tuli kaksi poikaa. Nyt mietityttää, kumman vanhemman puolelta tuo geeni tulee - äidin vai isän? Kokemuksia? Tietoa?

mikkomaa sanoi:
Intissä oli kaksois veljet johtajina. En vieläkään tunnista kumpi on kumpi. :D
Mukavia ja eräittäin fiksuja molemmat olivat :)

No meillä oli intissä samassa saapumiserässä mun kanssa kaksosia sitten vähän enemmänkin... Johtajakaudella oli seuraavalla tavalla: Yhdet kaksoset kokelaina, toiset kaksoset siten, että toinen oli kokelas ja toinen alikessu (sai myöhemmin kessun jämät ja meni vielä jälkirukkiin). Lisäksi vielä yhdet kaksoset, joista toinen oli kokelas ja toinen meni miehistöön. Saattoi mosilla mennä johtajien nimet hieman sekaisin... :D

Joo löytyy kaksoisveli jota olen 2 minuuttia vanhempi. On myös vanhempi sisko ja veli, mutta ei niin läheisiä kuin kaksoisveli. Ikäerosta ja siitä riippuen, että he eivät enää asu kotona.

Telepatiaa ei oo vielä ilmenny.. :lol2:

Ihan vinkkinä naisille että jos kaksoset tai kolmoset kiinnostaa niin clomifenia huiviin :hyper: . Vaimo sai munasolujen irroittautumista tehostamaan kuurin ja lekuri määräs annostuksen isolla kädellä. Nyt meillä on kolmoset. Luin kolmosperheiden sivuilta että joskus 80 luvulla oli kova piikki monikkoraskauksissa just siitä syystä että tota lääkettä alettiin käyttämään mutta annostelu ei ollut uutuuden myötä vielä oikein hanskassa.

Ei kai tää nyt ollu doping osaston juttuja.:nolo:

Onkos pakkotoiston kaksosilla, ikähaarukalla 18-33v, vuoden alussa tulleet uudet kyselyt jo täytelty, sekä onko kutsu fysikaalisiin testeihin Helsingin yliopistoon tipahtunut postiluukusta?
Itselläni seuraava vaihe onkin valita itseäni ja veljeäni miellyttävä päivämäärä tuon tutkimuksen suorittamiseksi. Mitä lie on luvassa, varmaan penaa ja habaa elektroidien kera :haart:

Konsta sanoi:
Onkos pakkotoiston kaksosilla, ikähaarukalla 18-33v, vuoden alussa tulleet uudet kyselyt jo täytelty, sekä onko kutsu fysikaalisiin testeihin Helsingin yliopistoon tipahtunut postiluukusta?
Itselläni seuraava vaihe onkin valita itseäni ja veljeäni miellyttävä päivämäärä tuon tutkimuksen suorittamiseksi. Mitä lie on luvassa, varmaan penaa ja habaa elektroidien kera :haart:
Kyselyyn vastasin, mutta vielä ei ole tullut kutsua niihin fysikaalisiin testeihin...tässä testissä taidettiin kysellä kaksosten seksuaalista aggressiivisuutta...?

Onkohan nyt ihan sata varma, että toi on Helsingin yliopistosta? Nimittäin Åbo academi tutkii myöskin seksuaalisuutta ja agressiivisuutta kaksosilla.

modified sanoi:
Onkohan nyt ihan sata varma, että toi on Helsingin yliopistosta? Nimittäin Åbo academi tutkii myöskin seksuaalisuutta ja agressiivisuutta kaksosilla.
Saattoi muuten olla Turusta tuo kysely...

Se kirjallinen kysely oli Turkkusesta, mutta fysikaalisista testeistä vastaa Helsingin yliopisto.

Kaksoissisko löytyy. Onneksi olen kuitenkin 5min vanhempi isoveli ;) Samaisia kyselyitä näyttäisi tulevan jatkuvasti ei vain jaksa enään täytellä. Loppupeleissä ollaan hyvin erilaisia, mutta kuitenkin tulee paljon enemmän juteltua asioita siskon kanssa, entä veljien.

ota pullo käteen eläkä stressaa :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom