Olen kyllä sitä mieltä, että kyllä ne painot itse pitää rinnalta saada. Mutulla väitän, että se eka toisto (kun kyseessä vinopenkki kp) on parasta reeniä. Kannattaa joskus kokeilla, että ottaa ne loputkin toistot stopilla ihan rinnalta.
Tomppa85:n tekniikka jota myös itse käytän käsipainoilla kikkaillessa.
Tätä just aikaisemmin pohdin aiemmassa viestissä. Pirun hankala hypätä 5kg ylöspäin seuraaviin käsipainoihin, jos tuo eka tulee nippa nappa ylös. Itse ainakin olen tietoisesti korostanut treenissa tuota rinnalta lähtöä. Tää lainaus ei siis ole kohdistunut sinuun, vaan tarkoitus avartaa niiden treenaajien käsipainoelämänkatsomusta, jotka tekee vajaita toistoja (kuten itsekin tein).
Tomppa85:n tekniikka jota myös itse käytän käsipainoilla kikkaillessa.
...Kässäreillä penkkiä tehdessä on täysin normaalia että hädintuskin eka nousee, mutta kaksi seuraavaa toistoa tuleekin kevyest..i.
Tätä just aikaisemmin pohdin aiemmassa viestissä. Pirun hankala hypätä 5kg ylöspäin seuraaviin käsipainoihin, jos tuo eka tulee nippa nappa ylös. Itse ainakin olen tietoisesti korostanut treenissa tuota rinnalta lähtöä. Tää lainaus ei siis ole kohdistunut sinuun, vaan tarkoitus avartaa niiden treenaajien käsipainoelämänkatsomusta, jotka tekee vajaita toistoja (kuten itsekin tein).