Ja minä näin kisareissulla painoja vetäessä himokkaita unia tuoreesta ananaksesta :lol2: .
Mmmm, jööti puuro makeutusaineella...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja minä näin kisareissulla painoja vetäessä himokkaita unia tuoreesta ananaksesta :lol2: .
Nyt on sellainen aihe, että on pakko rustata jatkoa. Nimittäin kun on tottunut tuota karkkia ahtaamaan lähestulkoon päivittäin ja eroonhan siitä pitäisi päästä..
Uskon siihen, että kuukauden parin päästä ei tee edes mieli makeaa/pullaa/herkkuja. Mutta mikä siinä uudessa elämässä/elämäntyylissä pelottaa? Se, ettei enää ikinä saa/voi/edes osaa nauttia ja herkutella?? Mua ainakin riivaa karkit ja haaveilen siitä, ettei niitä tarvis enää ikinä syödä. Mutta silti pelottaa, että mitäs sitten kun en enää syökään karkkia. Mitä sitten tapahtuu? Ompahan mullakin ongelma, mutta tulipa avauduttua.
Öö...mikähän se verensokeri on vaikka 12 h paaston jälkeen? Ihan vaan että sais jotain vertailukohdetta tietämättömälle
Ja sit edelleen, mutta mikä se ero nyt on sokeritautisten verensokerissa ja terveiden ihmisten verensokerissa? Mielestäni kyse ei ole samasta verensokerista...???
Mmmm, jööti puuro makeutusaineella...
Öö...mikähän se verensokeri on vaikka 12 h paaston jälkeen? Ihan vaan että sais jotain vertailukohdetta tietämättömälle
Ja sit edelleen, mutta mikä se ero nyt on sokeritautisten verensokerissa ja terveiden ihmisten verensokerissa? Mielestäni kyse ei ole samasta verensokerista...???
(...) Kun muuten syö terveellisesti ja treenaa näinkin hullun lailla, ei 3-4 kertaa viikossa herkkujen syöminen tunnu missään. IHAN OIKEASTI! Täälläkin moni käyttäytyy, anteeksi vain, suorastaan fanaattisesti syömisen suhteen. (...) En tässä siis kannusta ketään mässäämään vaan löysäämään pipoa. Jos liikkuu enemmän kuin 3 tuntia viikossa (tai edes sen kolme) ja treenaa kovaa, ja varsinkin jos kropassa on LIHASTA, joka siis polttaa levossakin enemmän kuin läski, ei ihan oikeasti kovin helpolla liho (ellei ole joku aineenvaihdunnalinen sairaus tms).