Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mikk0 sanoi:http://www.gometal.com/videot/videot_kuvat/gerhard_depner_deadlift_352,5(1).avi
tässä on mun mielestä video millanen maastavedon ei missään nimessä pitäisi olla, varmaan hahmottaa hyvin miten tärkeetä se perseen vetäminen taakse ja alas alkuasennossa on![]()
peteke10 sanoi:Itse teen MAVEn nimenomaan jalkaliikkeenä. Joka kerta saan jalat ja perseen kipeäksi harjoituksen seurauksena. Totta kai selkä rasittuu myös mutta koen sen mielummin jalkaliikkeenä kuin selkäliikkeenä.
lasikuitujeesus sanoi:Miksi? Olen varma, että kyykkäämällä saisit jalat ja perseen vielä vähän kipeämmiksi.
lasikuitujeesus sanoi:Mainitset lajiksesi kehonrakennuksen. Jos kehonrakentajan selkäliikkeet laitetaan tärkeysjärjestykseen, niin tuskin maastaveto on ensimmäinen..
No, turha tästä on ryhtyä kinaamaan. Niin pikkujuttu kuitenkin.
lasikuitujeesus sanoi:Ja hyvä AJ:
Signeerauksestasi (OFFTOPIC) sainkin ajatuksen omakseni: IMHO. Olisitko tyytyväinen? :D
PS: En vieläkään usko että maastaveto olisi jollekulle paras jalkaliike. Lällällää.

)
.lasikuitujeesus sanoi:Olet kyllä ihme mies, jos pystyt kulmasoutua tai T-tankoa tekemään KOVAN vetosession jälkeen.
peteke10 sanoi:Se miksi tuo MAVE ja SJMAVE ovat peräkkäin johtuu laiskuudesta eli siitä kun olen jo valmiiksi MAVE paikalla ja painot on tangossa niin samalla tekee tuon SJMAVEnkin eikä sitten taasen tarvitse uudelleen jonottaa sinne ja asetella painoja paikoilleen..![]()
peteke10 sanoi:Kyykkyäkin tulisi tehdä mutta olen ehkä turhan varovainen tuon pitkän selkäni kanssa kun olen sen kerran kyykyssä hajottanut (oma pituuteni 196 cm). Tuo MAVE tuntuu turvallisemmalta ratkaisulta. Jos ei painot pysy mukana sen kun löysää otteen mutta yritäppäs samaa kyykyssä....