Originally Posted by jarre55
Ma:kyykky, hiukan pohkeita, vatsaa
Ti:jalkojen+alaselän venyttelyä.
Ke: Penkki,hiukan olkapäitä ja ojentajia
Pe:Veto, yläselkää, hauiksia, vatsaa+kyljet.
Viikonloppuna kävelyä, ulkoilua.Venyttelyä.
Tuolla lailla reenasin aikanaan. +800 yt RAW:na oli kuntona piikkauksen jälkeen.
En tahtois mut kun on pakko...
Jarren treenivinkit ja kommentit ottaa aina silmään niin räikeesti et on kerran pakko avautua. Mies joka puhuu että "huipulle oli palava himo, ja siksi oli pakko myrkyttää, muuten ei päässy". Itse en pidä 800 yt:tä myrkyillä tehtyinä minään hirveen ihmeellisenä tuloksena, paitsi tietysti jos paino on alle 100 ja yt on raw. Edellä oleva treeni on aika perussetti hiukan bodia ja voimaa haluavalle hemmolle ILMAN KEMIALLISIA APUJA, jolla pääsee punttisali harjoittelussa liikkeelle.Tietenkin olennaisiinhan on tietysti keskitytty voimanostoakin ajatellen "hiukan pohkeita ja hauiksia" ja kaksi päivää viikosta leppoisasti kävellen. OIKEESTI, ja mies antaa asiantuntevia reenivinkkejä ihmisille, vaikkei itse ilmeisesti enää treenaakkaan, "mutta kun palo on kova"... Yeah right. Olisit ensin koittanut treenata kovaa (=HIUKAN enemmän kun 3 kertaa/vko... ai niin, olihan siellä kävelyäkin!), ottaa harjoittelemisesta ja sen vaikutuksista selvää ja sitten vasta todennut lahjattomuutesi ja ruvennut myrkyttämään. Olisit ehkä saanut tulostakin aikaan.
vanha mies nostaa ketjun ylös, koska luki Karwoskin ohjelman joka on aika paljon jarre55.n tyyppinen:
"What does your training week look like?
Kirk: My ideal training week is:
Monday- squat and leg work
Tuesday- close grip bench and arms
Thursday-
deadlift and back, Saturday- Bench, chest and shoulders"
Olen Kirkin linjoilla itsekin; älkäähän punttaajat treenatko liikaa. 3-4 treeniä on tarpeeksi, ainakin työssäkäyville. Muuten jää palautumisaika kovin pieneksi. Kroppa -päänupista puhumattakaan- kun palautuu aina kokonaisvaltaisesti.