Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyselin vanhoja treenimetodeja lähinnä sen takia, että esimerkiksi sinä voisit kommentoida tuon aloitusviestissä olleen ohjelman mielekkyyttä ja muodostaa ennusteen siitä, voisiko tuossa ajassa (18 viikkoa) tehdä asiat järkevämmin. Tällöin täytyy tietysti tietää, mitä kautta alkaa ohjelmaa rakentamaan. Myös voimanostotreeneissä on omasta mielestäni hyvä muistaa vaihtelun merkitys. Kun kaveri ei mikään vanha vielä ole, on mahdollista että ei ole tarvittu kokeilla vielä kovin montaa eri ohjelmaa tulosten kasvun eteen.jto sanoi:mun mielestä on turha lähtee eirlaisia systeemejä moittimaan tai varsinkaan ehdottomina parhaina pitämään. yksilöllisyys on mun mielestä edelleen se kaikkein ratkaisevin sana harjoittelua kootessa. monet luulee, että mä olen volyymiharjoittelun saarnamies, mutta näinhän ei tietenkään ole. mä olen harjoittelun saarnamies![]()

Hynkkä sanoi:Heh.. Oon huomannut saman ilmiön. Keskimääräinen pakkislainen ottaa eka kerralla 100kg penkistä, 150kg kyykystä ja vetää maasta 170kg. 2 kk treenin jälkeen jokaiseen tulee vielä 30kg lisää. :D
Edit. Ite taisin vetää 110kg kun ekan kerran kokeilin.