Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

oupa sanoi:koita ristiotetta mavessa se parantaa otteen pitävyyttä myös eli toinen käsi myötäotteella ja toinen vastaotteella tangosta.
Kokonaiskehityksen ja erityisesti olkapäiden terveyden vuoksi vaihda "kätisyyttä" joka toisessa sarjassa. Ja kevyemmät sarjat pelkällä myötäotteella; sitten kun alkaa käydä liikaa sormien päälle niin ristiote käyttöön.Movdal sanoi:Aloin tekemään mavea tähän tyyliin huomattuani, että sillä tosiaan saa tukevamman otteen tangosta. Mietinkin vain, että pitäisikö tätä "mailaotteen" kätisyyttä vaihtaa aika-ajoin, vai vaikuttaako se mitenkään selän muotoutumiseen.
Katso mitä littledragon67 tuossa ylempänä kirjoitti.JunttiPussi sanoi:Miten muuten tuo ote sitten, itse teen juuri risti otteella maven ja teen sen aina niin, onko suurta merkitystä vaihtaa myötä ja vasta otteita käsillä ? ei toisinpäin oikein luonnistu, tai ainakaan enään kun samatenpäin olen aina tehnyt. oikeä myötä ja vasen vasta...
Hikisiä käsiä varten on magnesium.blacklbl sanoi:Hanskoja käytän minäkin ja joskus tulee reenailtua ilmankin. Kovettumia käsiin tulee joka tapauksessa. Mulla ainakin penkissä tuntuu, että ilman hanskoja hikiset kädet luistaa tangolla, eikä se tunnu kovin turvalliselta.
Tiedän, mutta aina ei voi magnesiumia käyttää.Harim sanoi:Hikisiä käsiä varten on magnesium.