JohnnyBGoode sanoi:Mä oon saanut sen käsityksen, että polvet ei oikein tykkää hyvää, jos kyykyissä perse ottaa pohkeisiin kiinni. Suositus olisi vissiin että reidet olisivat lattian kanssa samassa tasossa.
Tuskinpa se kuitenkaan niin tarkkaa on (ittekkin tulee tehtyä aika usein ihan loppuun asti, vaikka tollaisia huhuja on kuullut). Eli jokainen tyylillään ja sittehän tietää menikö joku vikaan, jos paikat menee paskaksi.:thumbs:
Käsityksesi on aivan oikein. Tuhosin polveni viime jalkareeneissä tuolla syväkyykyllä. Tai viime treeni taisi olla viimeinen naula arkkuun. Olen pidempään ottanut kyykkyä syvältä. Enpähän enää ikinä kyykkää tyylillä pallit maahan. Kolmen viikon tauko opettaa.

-fiilis
) Ja tosiaan, prässit ja ojennukset tulee mullakin siihen päälle.
mutta silloin aikanani kun kisasin, kyykkäsin paljon peruskuntokaudella ilman varusteita älyttömän syvältä. Filosofiani oli, että kun kyykkään pohjasta ilman varusteita, niin täysissä varusteissa (tiukoissa siteissä+supersuitissa) ns. "samanlaiset kyykyt" jää ylemmäs, koska oikeestaan varusteiden kanssa ei alemmas pääse, jos ne on sikakireet (niinkuin halusin niiden olevan)