Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tormave
Eri mieltä tuosta turvallisuudesta samoin kuin siitä, kannattaako kýykkysarjoja yleensä tehdä loppuun asti.
Tämä on myös järjettömän hyvä keino rikkoa alaselkä, etenkin noissa loppuun viedyissä sarjoissa.
QUOTE]Muistaakseni painot oli yli 110% kyykkymaksimista.

Originally posted by Pig
Vaikka paljon olen nähnyt ja kokenut, niin vieläkään en tiedä miten nätisti osaisin tulla tangon alta jos veisin sarjan ihan loppuun. Asentoni on aika jullemainen ja en edes osaa arvata kummalta puolelta minä sieltä yrittäisin tulla![]()
Originally posted by Tonspa
Minulla onnistuu helposti, mut johtuu kait siitä et aloitin salilla
käynnin painonnostolla.
En nyt tiedä miksi jouduin hyökkäyksen kohteeksi, mutta annatko tekoni anteeksi jos kerron, että olen treenannut noin vain alle kymmenen kertaa ja nekin pakottavista syistä silloin kun treenikaveri ei ole jostain syystä ollut mukana ja on pitänyt tehdä tiukka treeni ohjelman pakottamana?
Vaikka paljon olen nähnyt ja kokenut, niin vieläkään en tiedä miten nätisti osaisin tulla tangon alta jos veisin sarjan ihan loppuun. Asentoni on aika jullemainen ja en edes osaa arvata kummalta puolelta minä sieltä yrittäisin tulla![]()
Originally posted by Pig
Vaikka paljon olen nähnyt ja kokenut, niin vieläkään en tiedä miten nätisti osaisin tulla tangon alta jos veisin sarjan ihan loppuun
Näin minäkin ajattelen. Smith-kyykky ei ole se luonnollisin liike ihmiselle mutta silloin tällöin tehtynä varsinkin kehonrakennuksessa tuo vaihtelua treeniin eikä tuota samoja ongelmia kuin mahdollisesti aina smithissä kyykkääminen voi aiheuttaa.Originally posted by Iivili
Miksei smitillä voisi vaihtelun vuoksi joskus kyykkäillä, mutta kyllä vapaasti liikkuvalla tangolla kyykkääminen on järkevää olla isommassa roolissa jalkareenissä kuin smithkyykky.
Originally posted by laatikko
Onko "kyykkylaudan" käyttämisestä kantapäiden alla mitään haittaa/hyötyä? Mun on helpompi pitää sen kanssa tasapaino, mutta onko siitä jotain haittaa?
Ja jos treenaa enemmänkin kehonrakennuspainotteisesti ja kyykkää "normaalileveydellä", niin onko box-kyykystä mitään hyötyä?
Originally posted by laatikko
Pari typerää kysymystä...
Onko "kyykkylaudan" käyttämisestä kantapäiden alla mitään haittaa/hyötyä? Mun on helpompi pitää sen kanssa tasapaino, mutta onko siitä jotain haittaa?
Ja jos treenaa enemmänkin kehonrakennuspainotteisesti ja kyykkää "normaalileveydellä", niin onko box-kyykystä mitään hyötyä?
:kippis1:Originally posted by Olakinte
Käyppä imuttaan www.gometal.com ja bannerista "news" filiminpätkiä nii niissä kuuluu selkeät ohjeet joka kyykkyyn.....elikkä "persettä taakse ja polovee sivulle"....
:kippis1: