No mielipide on mielipide, mutta todellista voimaa ei voi mitata millään muulla kuin sillä paljonko nostaa. Siitä ei anneta tekniikkapisteitä. Jos 205 kg nostaja nostaa maailman rumimmalla tekniikalla ja 200 kg nostaja täydellisellä tekniikalla ja nopeasti, niin 205 kg nostaja voittaa silti.Onko? Eli vahvuus mitataan VAIN sillä, saatko esineen keinolla millä hyvänsä siirrettyä paikasta A paikkaan B? mm. keskikropan vahvuudella ei oo tossa tilanteessa mitään merkitystä vai?
No ei olla samaa mieltä. Sinun mielestäsi kyseisen väitteen voi todistaa mutulla vääräksi, kun taas mielestäni näin ei tosiaankaan voi tehdä.
Itse olen sitä mieltä, että lähes aina tekniikan hajoaminen johtaa heikompaan suoritukseen. Joissain rajatapauksissa näin ei tapahdu, mutta usein tällaisen tapauksen eskaloituminen erittäin paskaksi suoritukseksi ei ole kaukana. Tästä esimerkkinä esim. kyykyn julletus varpaille asti.
Ja ei, minulla ole mitään sinua vastaan, vaan ärsytti tuo sun edellinen viesti jossa vedit kyllä melkolailla yli tuon asiaan liittymättömän höpöhöpön kanssa.
No pidä sit tunkkins mun puolesta. Toivottavasti joku muu ymmärsi mitä yritin sanoa.
Kilpailuun ei mennä pokaalin takia, vaan pieksemään muita, se on maailman hienoin tunne.