Mun kokemuksen mukaan ykkösmaksimeista ei tule juurikaan jumeja tai lihaskipuja (loukkaantumiset asia erikseen), vaan lihakset on lähinnä väsyneen oloiset muutaman päivän ajan. Mä ottaisin maksimeita enintään kerran kuussa ja liikkeitä vaihdellen, tai jos haluaa ottaa useamman tyyliin samalla viikolla, jättää enemmän väliä. Ja maksimeitten jälkeen aina kevyt viikko.Maven sarjat tänään: 50kgx10, 70kgx8, 90kgx6, 110kgx10, 120kgx6, 130kgx1, 135kgx0. Ainaki nous just eikä melkee sen verran ku olin aatellutkin aiemmin. Aiemmin olin pidätelly, mut nyt päätin sit vetää hamaan loppuun asti, ja sen kyllä huomas ku selkään iski totaalinen hyytyminen tos vikassa sarjassa :D. Kuinka usein olis suotavaa käydä maksimin tuntumassa(ei odota absoluuttista totuutta vaan mielipiteitä)? Voin kuvitella jumit mitkä täst seuraa.
Henk. koh.t olisin sitä mieltä, että katseen kiinnittäminen jonnekin yläviistoon, esim. parin metrin korkeudelle vastakkaiseen seinään parantaa ryhtiä ja asennon pitäminen on helpompaa kyykyssä. Mä tosin en tee voimanostokyykkyä, vaan atg-tyylillä.Liian pysty asento tuskin on ongelma. Periaatteessa mahdollisimman pysty asento on paras. Laita videota kyykystä niin on hiukan helpompi kommentoida. Katseen osoittaminen pikkusen alaviistoon voi olla ihan fiksua; ainakaan ihan hulluna niskaa ei saakaan vääntää ylöspäin.
.
Ymmärrän, että tämä ei ole hyvä juttu, mutta voiko olla vaarallista tai lisätä loukkaantumisriskiä? Mitään hirveitä painoja en vielä nostele.