Mitä mieltä olette risti-otteesta? Toimiva kyllä, mutta itellä on oikean käden hauiksen jänteessä ollut vamma(tai on vieläkin), ja se tuppaa ärtymään monesta vastaottella tehdystä aktiviteetista(habakäännöt,vastaote leuat yms.) Alunperin sen vuoksi jätin kokonaan maven tekemättä aikoinaan(typerää liiottelua aikavarmaan tiedän). Grippihän tiedetysi toistaseks heikko mulla kun mavettelu niin alkutekijöissä, nii oon ristiotetta käyttänyt ajoittain fiiliksen mukaan. Aiemmin ei kipeytynyt, mut nyt viime kerral tunsin hieman tuttua kolotusta kyynärtaipeessa ja pelästyin minimaalisesti. Oha noita haboja pullahtanu sijoiltaan ihan henkilöiltä, joilla ihan terveetki nivelet, ni onks kukaa esim. vetäny alusta alkaen pelkäl myötäotteel ja onnistunu kehittään itelleen jumalattoman vahvan puristuvoiman mikä ei pienistä hetkahda? Mulla menee väkisin hieman killiin se veto ristiotteella.
Mä tein viimeks 4x6x150. Nyt alkaa olla otteen vaihto lähellä. Satunnaisesti kokeillut ristiotteella ja tuntuu niin vammaselta, varsinki vasen käsi vastaotteella. Myötäotteella mennään kyl päätyyn asti prkl! :D
. Oha noita haboja pullahtanu sijoiltaan ihan henkilöiltä, joilla ihan terveetki nivelet, ni onks kukaa esim. vetäny alusta alkaen pelkäl myötäotteel ja onnistunu kehittään itelleen jumalattoman vahvan puristuvoiman mikä ei pienistä hetkahda? Mulla menee väkisin hieman killiin se veto ristiotteella.