Ei voi tietää, jos ei kokeile, eikä voi kokeilla jos ei tee. ;) Ethän sä voi rajojasi tietää, jos et tee kyykkyjä niin alas kuin tavallisesti. Vajaalla kyykyllä voit ehkä kyykätä enemmän kuin alhaalta, jolloin voit kyykätä yli rajojesi tavallaan. Kannattaa oikeesti pyrkiä tekemään jokainen toisto samalla tavalla. Joskus voi olla hyvä tehdä vaikka hieman tavallista korkeampia kyykkyjä ihan taidon kannalta, mutta ei oikeaa syvyyttä opi, jos ei siihen tee.
Noi sun lämmittelyt näytti aika paljolta mun mielestä. Toisaalta jos ne eivät vie voimia itse sarjalta ja saat paikat lämpimäksi niin anna mennä. Itse lämmittelisin ehkä about 2x12 20 kg, 2x8 60 kg, 2x3 80 kg, 2x1 100 kg (ja ehkä vielä esim. 1x115 kg), mutta mä lämmittelen aika vähän kai. Lämppärisarjojen välissä heilun kyllä kyykkyasennossa ja haen liikettä vaikka miten. Semmonen yleinen lämppärisuositus menis kai jotenkin näin: 5–10 min yleislämppää hölkäten, soutulaitteella, kuntopyörällä tms., 5–10 min keppijumppaa (kyykkyjä, julleja, käsien pyörittelyjä) ja sitten itse liikkeen nousevat sarjat tyyliin 20x20 kg, 10x60 kg, 5x80 kg, 3x90 kg, 1x100 kg (+ mahdollinen ylirauta 1x115 kg tms.).
Enpä usko, että siihen mitään yhtä oikeaa tapaa on. Pääasia on, että viimeistään työsarjoissa ja mielellään vähän ennenkin on hiki päällä, on ehtinyt vähän hengästyä ja nivelet ovat lämpimät ja liikkuvat.