No nyt otin käsillä tukea alhaalta noin polvien korkeudelta ja laskeuduin juuri sinne jalkojen väliin, kyynärpäät olivat siinä polvien vieressä alapuolella. tuntuu hieman paremmalta mutta ilman sitä tukea en siltikään pysy pystyssä.
Mutta jos teen tuota kyykkyä tuon tuen kanssa ja pyrin lisäämään liikkuvuutta vetämällä itseäni eteenpäin, jolloin tuntuu selkeää venytystä, niin eikös tämä saattaisi ratkaista, tai ainakin helpottaa ongelmaa?
Lisäksi testasin kyykätä nyt jumppapalloon nojaten, sekin tuntui hyvältä kun pystyin toistaa kohtaa jossa huomasin kiristystä.
Luulen että nyt oivalsin ainakin hieman kyykyn tekniikasta :D
Mutta jos teen tuota kyykkyä tuon tuen kanssa ja pyrin lisäämään liikkuvuutta vetämällä itseäni eteenpäin, jolloin tuntuu selkeää venytystä, niin eikös tämä saattaisi ratkaista, tai ainakin helpottaa ongelmaa?
Lisäksi testasin kyykätä nyt jumppapalloon nojaten, sekin tuntui hyvältä kun pystyin toistaa kohtaa jossa huomasin kiristystä.
Luulen että nyt oivalsin ainakin hieman kyykyn tekniikasta :D
Eli esim. prässissä pystyy tekee aivan prässin pohjasta 200kg:lla jotain 3x6 sarjaa, jalat on leveellä ja levyn yläreunassa (mainittin että oisko takareidet/perse jäljessä, mutta eikö tuo asento just ota sinne vai mites se menee prässissä?). Mavessa nousee pari kertaa joku 120kg, varmaan enemmänki mutta ei ole remmejä ja puristusvoima loppuu kesken :/ Tässä on nyt valmis tekemään lähes mitä vaan että saa tuon kyykkytekniikan kuntoon ja voimantuottoa isommaksi (tosin olen jonkinlaisella dieetillä niin sen puitteissa toki).