No tänään se onnistui, koin läpimurron ja valaistumisen etukyykyssä. Avainasia oli itsellä se rinnan avaaminen. Ei sitä täältä viesteistä tajunnut, mitä sillä tarkoitetaan, mutta sitten muistin YouTubesta Elliott Hulsen videon, missä hän näytti, mitenrinta avataan etukyykyssä. Ja naps, kaikki onnistui, kyykky kulki ja sai ihan leveästi hymyillä, kun nyt on taas yhden kuningasliikkeen tekniikka paljon parempi ja melkein hallussa.
Ja taitaa mulla sittenkin olla aika tiukat ranteet, kun ei mikään ote ollut kivuton jo 40 kilolla. Ei auttanut vaikka otti leveämmän otteen, vaan kipu oli vain suurempi, onneksi kuitenkin remmit pelasti. Huh, kyllä tuli hyvä mieli, kiitti neuvoista! Tuntui muuten jotenkin kivasti yläselässäkin toi liike...
Ja taitaa mulla sittenkin olla aika tiukat ranteet, kun ei mikään ote ollut kivuton jo 40 kilolla. Ei auttanut vaikka otti leveämmän otteen, vaan kipu oli vain suurempi, onneksi kuitenkin remmit pelasti. Huh, kyllä tuli hyvä mieli, kiitti neuvoista! Tuntui muuten jotenkin kivasti yläselässäkin toi liike...
Kokeilin salilla kyykkyä, ja kyllä, ihan liian korkealla penkillä on jalka ollut. Olen tehnyt ihan normikorkuisella penkillä (tai siis samalla kuin muutkin), mutta kun pituutta on hippusen alle 160 cm, niin onhan se ollut liian korkea. Lisäksi huomasin tekeväni työtä myös sillä lepäävällä jalalla, johon taas askeleen pituudella pystyin vaikuttamaan. Kiitos ja kumarrus