Sanoisin, että kannattaa laittaa pääpaino joko kyykkyyn tai vetoon. Jos kyykky niin 2 kyykkyä ja 1 veto viikossa on aika hyvä rytmi. Eli esim. ma kyykky ke veto pe kyykky ja sirottelet sinne pari erilevyistä penkkiä, yhden pystärin ja apuina varsinkin yläselkää ja takaolkapäitä. Mahdollisesti myös takareisiä(ghr on tähän paras) ja vatsaa.
Jos veto on tärkeämpi niin sinuna heivaisin takakyykyn kokonaan pois hetkeksi ja tekisin etukyykkyä sen tilalla. Tuolla tavalla pystyy helposti vetämään kahdesti viikossa kovaa ja vaikka alaselkä ottaakin hittiä niin se ei häiritse etukyykkäämistä mitenkään, koska pysty asento. Itse esim. teen tällä hetkellä suunnilleen näin:
1. päivä: etukyykky, penkki/pystäri, rintaa/olkapäitä(esim. flyes tai facepull), ojentajia
2. päivä: mavevariaatio, kulmasoutu kp, ghr, vatsaa, hauista jos viitsin
3. päivä: lepo
4. päivä: alusta
3x4->6x6 tyyliset progressiot on aina hyviä noissa isoissa liikkeissä. Itse teen esim. penkissä monesti 3x4->6x6 ja etukyykyssä vaikka 2x2->4x4 tai jotain sinne päin. En välttämättä suosittele tota mun jakoa ihan sellaisenaa, koska mulla on kokemusta usein treenaamisesta ja hyvä palautumiskyky, mutta viikossa pitäisi ihan hyvin pystyä tekemään pari etukyykkyä ja pari vetovariaatiota kunhan ei vedä usein failureen. Toinen esim. aina pinnaveto eri korkeuksilta ja toinen aina lattiasta normivetona/polvistopilla/suorinjaloin jne. Toinen etukyykkykin voi olla eri leveydeltä tai stoppina/boksilta.