Kaikki kyykkykysymykset

Meta title: 🔥 Kaikki kyykkykysymykset yksiin kansiin 🔥

Meta description: Räjäytä pohkeet ja pakarat uuteen leveliin! Tässä ketjussa puretaan jokainen kyykkyongelma, tekniikkapulma ja varustevinkki.

No nyt on hyvää palvelua. Soittivat PT storesta, että käykö jos tuovat kengät miule tänään henkilökohtasesti :D Hyö ajelevat kuulema niin paljon tuota kehä kolmosta pitkin, että voipi pienen lenkin tästä pakkalan kautta ajaa hyvin.

Nopeaa toimintaa kyllä, kun tilaus on tehty noin 30 min sitten.

Voiko aloittelija kyykätä sisäpelikenkien kanssa hyvin? Vai kannattaako suoraan ilman kenkiä? Tuleeko kummastakaan pidemmän päälle jotain haitta puolia? Miksi tasapohjaisia sitten suositellaaan? Oon kyllä ihan kujalla näistä jutuista eli haluaisin jotain pientä neuvoa noihin kysymyksiin! :))

En kyllä suosittele niitä sisäpelikenkiä kenellekkään, mutta alkuun voit ihan hyvin kyykkiä ilman kenkiä. Painonnostokenkä kuitenkin helpottaa sitä syvälle pääsyä ja tasainen luistamaton pohja antaa tukea ja varmuutta.

Tilasin Kiiluselta Wei Ruit. Koot 42 ja 43 olivat loppu, niin nytpä jännittää, että onko 41 liian pieni.

Toivottavasti on sopiva. Odotan mielenkiinnolla raporttia noiden laadusta. Jotenkin odotan että tui Wei Rui olisi hyvä kenkä.

Itellä nämä Karhu Herculekset edelleen, mutta olen harkinnut uusien popojen hommaamista kun nämä painavat ikävästi oikeaa jalkaterää.

Adidakset saapuivat just postissa. Tuntuvat todella tukevilta ja laadukkailta jalassa. Koko on Adidaksen tossuissa ainakin meikäläisellä hieman tavallista suurempi kuin normaalisti, nämä siis 47 1/3. Tämä siis tiedoksi niille, jotka tuntumalla näitä tilaavat. Itsellä koon valintaa helpottivat saman merkin sisäpelitossut. Nyt pitääkin jo lähteä salille kyykkimään.

Oon minäkin noita kyykkykenkiä miettiny, että millaset olisi hyvät. Perus Niken sisäpeli/aerobickengillä oon mennyt tähän asti, enkä viittisi hirveesti rahaa uusiin kenkiin laittaa. Kyykkääminen ei kuitenkaan rasita polvia ja tuntuu muutenkin sujuvan ihan hyvin, niin mietin, että tarviiko tässä nyt mitään muuttaa. Onko noista vääristä kengistä muuta haittaa kuin se, ettei välttämättä pääse tarpeeksi syvälle oikeassa asennossa?

Halpiskopioita converseista saa jollai kympillä alennuskorista. Ostin sellaset ja kesti 200-300 rautoja kyykkiä jonku melkein puol vuotta ennenku meni käyttökelvottomiksi. Ainoa haittapuoli oli, että oli lyhyellä varrella, mutta toimi kyykyssä kuitenkin!

Oon minäkin noita kyykkykenkiä miettiny, että millaset olisi hyvät. Perus Niken sisäpeli/aerobickengillä oon mennyt tähän asti, enkä viittisi hirveesti rahaa uusiin kenkiin laittaa. Kyykkääminen ei kuitenkaan rasita polvia ja tuntuu muutenkin sujuvan ihan hyvin, niin mietin, että tarviiko tässä nyt mitään muuttaa. Onko noista vääristä kengistä muuta haittaa kuin se, ettei välttämättä pääse tarpeeksi syvälle oikeassa asennossa?
sisäpeli/aerobickengissä on useasti vaimennettu pohja mikä ainakin mulla aiheuttaa ylimääräisiä tutinoita kyykätessä prässissä vedossa yms, itse siirryin tasapohjaisiin sali/kuulakenkiin ja samalla loppui polvien kolotukset. nyt miettinyt noita weiruin kenkiä mutta toistaiseksi mennään tasapohjilla.

Halpiskopioita converseista saa jollai kympillä alennuskorista. Ostin sellaset ja kesti 200-300 rautoja kyykkiä jonku melkein puol vuotta ennenku meni käyttökelvottomiksi. Ainoa haittapuoli oli, että oli lyhyellä varrella, mutta toimi kyykyssä kuitenkin!

Kiitos, enpä tullut ajatelleeksikaan tota vaihtoehtoa.

topi: Kiitos selvennyksestä. Täytyy ottaa testaukseen tasapohjaset kengät!

Pääsinpä syynäämään (en reenaamaan) Do Winin ns. uudenmallisia kenkiä tänään. Vaikuttavat hyviltä, kanta ei ole liian korkea ja lesti on leveä. Ellei Wei Ruista sovi koko 42, marssin Teamstoreen täällä Tampereella ja ostan tuommoiset uudemman malliset Do Winit. Mutta kattoo noi Wei Ruit ensin, kai ne pitäisi tulla alkuviikosta.

Vetääkö kukaan mave sarjat sormilukko otteella? Ite kokeilin tänää vetää yhen sarjan, tangossa oli 237.5kg ja peukut kyllä huusi hoosiannaa.

Vetääkö kukaan mave sarjat sormilukko otteella? Ite kokeilin tänää vetää yhen sarjan, tangossa oli 237.5kg ja peukut kyllä huusi hoosiannaa.

Jep. Kovin isoihin painoihin ei mun voimilla mennä, mutta sormilukko menee eksponentiaalisesti tukalammaksi mitä pidempi sarja on. Pakko saada symmetrinen veto ettei selkä ala pahemmin oireilemaan.

Intersportissa myydään ainakin Adidaksen Power Perfect II -kenkää. Tuli juuri itselle ostettua kyseiset tossut - maksoi 110e ja on kyllä jokaisen euron väärti ollut. Näissä on se about 3cm korko ja toimii mulla ainakin hyvin, kyykkäilen myös painonnostotyyliin high-barina ja syvältä.
Myyjä meinas ettei muita painnonnostokenkiä myytäisikään Suomen kivijalkaurheiluliikkeissä.

Mitä tulee noiden Adidasten hyvyyteen niin mun kokemus- ja vertailupohjalla on paha mennä sanomaan, mutta internetti oli sitä mieltä että nää on tositosi hyvät ja oon nähnyt myös tälläset muutaman kovan kyykkääjän jalassa salilla.

Kävin juuri Intersportin "mega storesta" kyselemässä Adidaksen Power Perfect II -kenkien perään, mutta sain kuulla, että Adidas Finland ei tuo ko. kenkiä (itseasiassa mitään painonnostokenkiä) suomeen. Mistä Intersportista olet siis omasi hakenut, vai puhuiko minun myyjäni palturia? :)

Kävin juuri Intersportin "mega storesta" kyselemässä Adidaksen Power Perfect II -kenkien perään, mutta sain kuulla, että Adidas Finland ei tuo ko. kenkiä (itseasiassa mitään painonnostokenkiä) suomeen. Mistä Intersportista olet siis omasi hakenut, vai puhuiko minun myyjäni palturia? :)

Itte ostin eilen Adidas Power Perfect II kengät Tampereen Koskikeskuksen Intersportista. Kengät himottanut jo vähän aikaa ja pakkohan se oli lopulta taipua. Torstaina koeajamaan salille :)

Back
Ylös Bottom