Loistavat kengät! Ollut nyt n. puolitoista vuotta käytössä ja ei kerrassaan mitään vikaa!
Paljonko Power Perfect II:ssa on kanta korkeampi kuin päkiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistavat kengät! Ollut nyt n. puolitoista vuotta käytössä ja ei kerrassaan mitään vikaa!
Pikasella mittauksella päkiä n. 0.8cm ja kanta 2.8cm, eli eroa pari senttiä.Paljonko Power Perfect II:ssa on kanta korkeampi kuin päkiä?
Niinno onhan se puolikyykky helpompi liike, varsinkin jos ei tarvi edes syvyyttä miettiä.;)
Ite en kyllä ymmärrä ollenkaan mitä tuolla voittaa, sillä puolikyykky nyt ei muutenkaan ole missään mielessä yhtä hyvä ku täyden liikeradan kyykky.
Itse en tee syväkyykkyä vaikka maksettaisiin. Se olis sama asia, kun vetäis kirveellä polviin.
Ite teen puolkyykkyjä 200kg ja reidet seuraavana päivänä ihan täysin paskat, et ei pysty kävelee. Se riittää mulle. Syväkyykky on naisille tarkoitettu pakaraliike. Kyllä puolkyykystäkin tulee pakaroihin rasitusta, mutta syväkyykystä vielä enemmän.
Ei kannata siirtää noita egoilu voimaliikkeitä kehonrakennukseen.
Mä en myös tykkää maastaveto ideasta. Jaloille maastaveto helpompaa, kuin yläkropalla ja varsinkin yläselälle. Itse vedän suorinjaloin kohtuullisilla, mutta rasittavilla painoilla.
Penkinkin olen siirtänyt veke, koska siitä liikaa kuormaa olkapäille.
Better safe than sorry. Itse en ole missannut kuntosalista kertaakaan, toisin kuin eräät idiootit kaiken maailman vaivojen kanssa.
^ Mulla on sama juttu, kapealla kyykyllä saa rautaa jumalattomasti enemmän kun leveällä. Treenailin 3 viikkoa leveällä tekniikalla, kunnes alko vituttamaan ja oli pakko vaihtaa taas kapeaan että sai kunnon raudat. Kai se on joku tottumattomuuskysymys, kun 99% kaikista kyykkäilyistä elämäni aikana oon ottanu kapealla. Meikäläisellä notkus / venyvyys on todella hyvä, tuskin se mitään meinaa.
Syväkyykky on naisille tarkoitettu pakaraliike.
Itseasiassa stereoidit olivat silloin viela pahempia, koska olivat lailisia. Arnoldikin rupes vetamaan ennen 17 vuoden ikaa.
Ylaselkaa saan soutuliikkeissa failureen
alaselkaa saan maastavetoa jalatsuorina failureen kohtuupainoilla
etuolkapaita esim. viparit eteen tai olkapaat koneessa ja naihin ei pysty pistaa kovia painoja, koska failure tulee kylla nopeasti.
Vahvat etureidet varmaan.
Tuolla kyykyn syvyydellä on tosiaan hirmuinen merkitys jossain pisteissä kuten yllä tuli ilmi. Esim. eilen joku yleisurheiluja teki täyskyykkyä eka 60 kilolla, sen jälkeen jotain loppuojennuksia kuin ilmaa 170 kilolla(ja lisättäköön että prässi painojen perusteella ei sitä voimaa jaloissa ole normikyykkyä isoilla raudoilla tehdäkkään). Itsekkin kyykkäsin melkein nykysen kyykkymaksimini kun ekoja kertoja kokeilin kyykkyä kun tein sellaiseen perus niiaus tyyliin. Tuo alasmeno tuntuu melkein yhtä raskaalta kuin ylös nousu ja muutenkin tosi epävarma olo aina syvällä. Tosin kun menee tuon mukavuuspisteen alle on aika sama mennä sitten ihan pohjaan asti.