mulla sama naksahtelee polvet ekassa sarjassa, mutta en ole stressannut pahemmin.
Kipua tai muuta vastaavaa ei kuitenkaan ole..
Kipua tai muuta vastaavaa ei kuitenkaan ole..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Eilen tilasin tuon uudemman mallin ja siinä on se kanta sen 30mm, niinkuin taitaa suurimmassa osissa kenkiä olla. Vanhassa mallissa oli sen 40mm.
Itsellähän naksuu oikea polvi joka helvetin kyykkytoistossa, reidenojennuksissa ja ainakun rappusia kiipee niin joka rapulla, naks,naks,naks :D helvetin ärsyttävää :D
Iltaa kohtalo toverit! Itse kuulun tähän polvi "vammais" kerhoon ja kysyisin onko tämä ihan normaalia vaiko vaarallista polvelle: Mennessäni kyykkyyn kuntopyörän jälkeen tai vaikka kylmiltään vasen polvi "naksahtaa" ikävästi kipua ei kuitenkaan synny?. Lisäksi tehdessäni tänään jalkaprässiä vasen polvi tuntui jotenkin oudolta mutta kipua ei syntynyt? Mistä tämä johtuu onko polvi mennyt paskaksi vai onko se vielä kunnossa ja mistä naksahdus ääni syntyy nivelistä vaiko itse polvesta?? ( Naksahdus kuuluu polven oikealta puolelta polven yläosasta) :wtf: :( :wtf: