Kaikki kyykkykysymykset

Meta title: 🔥 Kaikki kyykkykysymykset yksiin kansiin 🔥

Meta description: Räjäytä pohkeet ja pakarat uuteen leveliin! Tässä ketjussa puretaan jokainen kyykkyongelma, tekniikkapulma ja varustevinkki.

Kysytää nyt vielä toiseen kertaan:piis: Vastailkaa ihmeessä jos on kokemusta Converse Chuck Taylor All Star Hi kengistä. Lahti sen verran iso paikka et luulis sielt löytyvän mut löytyyköhä 47 kokoselle räpylälle, ja milläköhän hinnalla irtois?

Riippuu jalan muodosta, itsellä on 45 leveä jalka. Nuo eivät sopineet jalkaan hyvin ( tai istuneet).
Itse käytän Metalin Kyykky kenkiä, Nahkaiset ja todella hyvin sopivat jalkaan kuin jalkaan! :thumbs:

Ite luulin että mulla kyykky kiikastaa siitä kun puuttuu kunnon kyykkykengät (painonnostokengät), mutta sitten näin kun körmyt veti sarjoja +200 kilolla tuhnusissa juoksulenkkareissa.

Ite meinaan hankkia just tollaset Converset, maksaa joku 40e ja jos ei oo salilla hyvät niin menee sitten yleiseen käyttöön. ROXXX: Miksi noita ei 47-kokosia ei löytyisi? Ton kokosiahan just löytyy kun monilla ei noin isoa jalkaa ole. Ja noita tossujahan on melkeen joka urheilukauppa täynnä, feikkejäkin tietysti löytyy vielä enemmän.
E.Tjaa nyt kun googlettelin suomalaisiin nettikauppoihin noita, niin oli jokasessa ainakin 60e. Muistelisin että joskus vajaa vuos sitten Stadium myi noita neljään kymppiin.

En oo hirveesti aiemmin ko. kenkiä kattellu ja normaalista tuppaa koot kaikissta justiisa siihe 47 loppumaan, noh eiköhä tollaset sitten löydy jostakin Lahden urheiluliikkeestä.

Itsellä käytössä kaikissa salitreeneissä samanlaiset Adidaksen koriskengät. Kantapäiden alla olen vain kokeillut korokkeita, mutta ei toimi minulla.

Kyykkykenkiä en ole edes kokeillut, vaikka syytä ehkä olisi.

Sarjapainotkin tietysti ovat promiehiä lapsellisemmat. Maksimikin on 175 kiloa.

miksi ostaa jotkut conversen teini tohvelit kun voi ostaa perus salikengät, jotka ovat vielä parempia ja vieläpä saman hintaiset jos ei vähän halvemmatkin !

miksi ostaa jotkut conversen teini tohvelit kun voi ostaa perus salikengät, jotka ovat vielä parempia ja vieläpä saman hintaiset jos ei vähän halvemmatkin !

Arskan käyttämät. Ei nuo All Starit ole, mutta Conversen slip-oneilta vaikuttavat :D http://farm1.static.flickr.com/195/450914819_1aaffb6080.jpg?v=0

Itse käytän All Stareja salilla. En ole ostanut siihen tarkoitukseen, mutta päätin ottaa salikengiksi. Hyvin toimivat, tuntuma on hyvä ohuen pohjan ansiosta. Tukea noista ei kyllä löydy nimeksikään.

Painonnostokenkää

Itellä on nuo Adidaksen Ironwork II tohvelit ja ollu ainakin ite todella tyytyväinen nuihin virsuihin vaikka alussa epäilytti kapea kärki. Tossut on todella hyvin muotoutuneet ja sopivat hyvin etukyykkyyn ja kapeaan takakyykkyyn. Itse käytän noita kenkiä myös mavessa, parani maksimikin n. 20 kg kun vedin kengät jalassa. (HUOM! todella jäykät nilkat) Maksoin muistaakseni jotain 145 eskobaaria eli melko tyyriit ovat kyllä.
Halvempia painonnostotossuja tekee ainakin Do Win, vanha malli näkyy olevan 59€ (hajakokoja) ja uusi malli 69€. Kaverilla on nuo vanhat ja on kuulema ihan hyvät.

Juu, ikävää että nuo kengät leimautuvat nykyään "teinitohveleiksi", mutta se ei ainakaan mulle merkkaa mitään jos ovat hyvät kengät. Kävin ite viimeviikolla tollaset hommaamassa ja voin suositella salikäyttöön.

Nostetaanpa. Vihdoinkin pääsin irti egoilusta ja aloin tekemään kyykkyä takareidet pohkeisiin tyylillä ja pakko sanoa, että tällä tyylillä tulevat reidet ihan eri tavalla kipeeksi kuin vajailla kyykyillä mitä aiemmin harrastin, toki painoja joutui tiputtamaan kymmeniä kiloja, mutta kyllä se mielestäni oli sen arvoista ja nyt alan tekemään aina DC ohjelmassani syväkyykkyä ja senkin jälkeen.

kapealla jalka-asennolla alkoi polvet kipeytymään, ja leveällä selkä:D
molemmat lähes tai suunnilleen kisasyvyyteen.
kapealla oli puolivuotta sitten 20kg ja 4 toistoa enemmän painoa kuin nyt leveämmällä:jahas:

Nostetaanpa. Vihdoinkin pääsin irti egoilusta ja aloin tekemään kyykkyä takareidet pohkeisiin tyylillä ja pakko sanoa, että tällä tyylillä tulevat reidet ihan eri tavalla kipeeksi kuin vajailla kyykyillä mitä aiemmin harrastin.

Tuntuu että leveämmällä kyykkyasennolla tulee myös takareidet ja persus eri tavalla kipeäksi, kun osa rasituksesta menee lähentäjille - osittain saattaa myös johtua siitä että leveällä ilmeisesti pääsee vähän helpommin alemmaksi ja selkä pysyy paremmin suorana.

Back
Ylös Bottom