Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sam225
On sinänsä oleellinen, muttei missään tapauksessa välttämätön jos massaa haet.
Jos haluat sitä tehdä, tee sillä liikeradalla mikä luonnollisesti menee ja keskity venyttämään säännöllisesti pohkeita, takareisiä ja lonkan koukistajia jne.
Smithissa pystyy tekemään ongelmakyykkääjäkin, kun vain hakee hyvän ja luonnolliselta tuntuvan asennon.
Etukyykky luonnistuu myös usein helpommin selän osalta kuin taka -sellainen.
Originally posted by Jonksu
En ole liikettä kokeillu mutta ei kuulosta kovin vakavasti otettavalta liikkeeltä.
, painot on ite sorvattuja
, sivuttais väljään on varmaan laitteessa sentti tai pari:itku:, 45 asteen prässi käy taasen takareisiin ja perseeseen. Joten etukyykky, hack kyykky tangolla, takakyykky on ainoat vaihtoehdot ja kyllä niillä jalat kasvaa
. Siis siellä on kyllä Hack kyykky mutta kelkka painaa jo 70 kg ja se on kuulemma entinen jalkaprässi, kerran koitin sain 5 toistoa sillä
, eikä sillä kukaan tee muuta kuin pohkeita. Pohkeille oikea laite tosin :DOriginally posted by lepex
No se on todella hyvä liike, on! "En tiedä kuinka olen tullut toimeen ennen ilman tätä liikettä!"
Kokeile tehdä etukyykkyä erilevyisillä asennoilla. Laita siis jalkoja ehkä enemmän yhteen, kuin aikaisemmin. SIten saan ite Järkyttävän (tm) pumpin nimenomaan etureisiin.
Jos pitää jalkoja kovasti erillään, ei liike mene mielestäni niin paljon reisille vaan silloin astuu enempi myös pakarat mukaan.
:n polvet :itku:Originally posted by eddy
Mulla polvista kuuluu tietyssä asennossa kova "naks"-ääni oli rautaa sitten paljon tai vähän.
...
Onko jollain ollu samoja onglemia?
Mul on varmaan:n polvet :itku:
Originally posted by AKV
Mutta pidetään toki kaikki kiinni omista ennakkoluuloistamme, etenkin siitä että Smith -kyykkyä tehdään just sen takia että se mahdollistaa egopainot ...![]()

Originally posted by eddy
Mulla polvista kuuluu tietyssä asennossa kova "naks"-ääni oli rautaa sitten paljon tai vähän. Ääni kuuluu syvälle kyykätessä vähän ennen kuin perse on ihan ala-asennossa.
Asennon leveys on n. hartioiden leveys ja perse jää ala-asennossa n10cm päähän lattiasta.