Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on pn-kengät (power perfect) aina jalassa. Ihmiset sanovat, että ei niitä viitsi pitää jalassa kuin kyykyn aikana, mutta mielestäni ne on melkeen kuin tavalliset kengät. Ei häiritse mua henkilökohtasesti yhtään. En mä siellä salilla kuitenkaa juokse ympäriinsä, vaan suurimman osan ajasta pyrin olemaan mahdollisimman maadoittunut, eli voimansiirto maasta mahdollisimman hyvä. Tosin en tuollaisia eristäviä pohjeliikkeitä enkä muitakaan eristäviä niin hirveästi tee.
Kyykkyjen ja painonostoliikkeiden lisäksi pn-kengillä on hyvä tehdä pystypunnerrukset, kulmasoudut ja jopa hauiskäännöt seisovalteen. Maastavedot tosin vedän yleensä sukkasiltaan, mutta sanotaan, että joka neljäs kerta pn-kengillä, koska silloin saa mukavaa vaihtelua ja erilaista ärsykettä (enemmän "legdriveä"). Kannattaa muuten koittaa maastavetoa painonnostokengillä. Jos ei kerran kisoihin treenaa, niin turha sitä nostovälimatkaa on aina pitää mahdollisimman pienenä. Itellä ainaki asento pysyy paremmin pystyssä, eli alaselkä ei pääse nii helposti kamelille ja veto pysyy paremmin paketissa.
Mulle ainakin paljon uutta asiaa ja semmosia juttuja mitä ei aiemmin edes osannu ottaa huomioon, ehdottomasti katsomisen arvonen video!
Kontrolli. Musta tuntuu että mun viimeset kymmenen viestiä tähän threadiin on tämä vastaus kirjoitettuna eri tavalla. Ja eri ihmisille.Mitä veikkaatte, mikä voisi olla vikana kun valakyykkyä/tempausta tehdessä alaselkä pyöristyy? Tavan kyykyssä näin ei käy, syvyys sama (atg).
Paljon mahdollista. :D Varsinkin tempauksessa tuntuu että "vauhdilla" alas tullessa on vaikea pitää keskivartalon paine. Mutta siis sä et usko että liikkuvuudesta jäis kiinni?
Alaselkä pyöristyy jokaisella enempi tai vähempi. se on fakta