SUPERCARB 1kg -40%

Kaikenmaailman ruokavaliot; Perustietoa eri dieeteistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Oliko tuollaisia oireita ennen dieettiä ikinä? Itselläni refluksitauti ja toisinaan ei tunnu närästystä, vaan pelkästään oksettaa ruoan jälkeen. Rasvainen safkahan närästää. Mitä jos pudottaisit rasvan ja proteeinin määrää ja nostaisit hiilareita? Tyyliin p2g/painokilo, r1g/painokilo ja loput tylysti hiilareista.vEhkä tuo uusi ruokavaliosi ei ole kovin vatsaystävällinen. Jatkuessaan aika epäterveellistä tuo vatsahappijen ylösnousu.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ajattelin aloittaa Velocity Dietin, tai ainakin sinne suuntaan. Pistin tilaukseen Star Nutrionin Meal-Pro pusseja. Olen liian pitkään maannut paikoillaan ja syönyt miten sattuu. Vetääkö elimistö itsensä shokkiin, jos kerralla korvaa kaikki päivän ruoat noilla? Vai olisiko viisaampaa korvata ateria-pari ja pitää se yksi lämmin ruoka päivässä?

Ajattelin aloittaa Velocity Dietin, tai ainakin sinne suuntaan. Pistin tilaukseen Star Nutrionin Meal-Pro pusseja. Olen liian pitkään maannut paikoillaan ja syönyt miten sattuu. Vetääkö elimistö itsensä shokkiin, jos kerralla korvaa kaikki päivän ruoat noilla? Vai olisiko viisaampaa korvata ateria-pari ja pitää se yksi lämmin ruoka päivässä?

Mietipä vähän mitä sun mielestä meinaa sellainen käsite kun "monipuolinen ruokavalio".

En ole törmännyt. Olen niin helvetin huono yleensäkään syömään rasvaa, että joku 80g/päivä tekee jo tiukkaa.

Ps. Onko tuo linkki mainostamista?

Kertoisiko joku, mikä tuo tyydyttyneen rasvan äärettömän käytön tarkoitus on? Kovan rasvan haitallisuus nyt on aika hyvin kumottu kaikkialla, mutta itse olen ainakin sen verran konservatiivinen, että tuo on mielestäni melko outoa/tyhmää vetästä sitten kaikki rasvat tyydyttyneinä. Eikai ne omega-3:set nyt ihan niin turhia ole. Eikö se 33%/33%/33%-jako rasvojen välillä ole aika kattava nyt kumminkin?

Kertoisiko joku, mikä tuo tyydyttyneen rasvan äärettömän käytön tarkoitus on? Kovan rasvan haitallisuus nyt on aika hyvin kumottu kaikkialla, mutta itse olen ainakin sen verran konservatiivinen, että tuo on mielestäni melko outoa/tyhmää vetästä sitten kaikki rasvat tyydyttyneinä. Eikai ne omega-3:set nyt ihan niin turhia ole. Eikö se 33%/33%/33%-jako rasvojen välillä ole aika kattava nyt kumminkin?
Kyllä omega kolmosta kantsii vetää. Itsekin ihmettelen tuollaista.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kyllä omega kolmosta kantsii vetää. Itsekin ihmettelen tuollaista.

Ihmetykseni aiheuttajan viestit näköjään poistettiin, mutta konservatiivina ei voi käsittää, miksi bodidildinkiin pitää tuoda tuollaisia 80E% kovan rasvan määriä. Oli se rasva nyt sitten vaikka täysin mct:tä tai kookosöljyä. Ketotouhut ovat asia erikseen ja nekin nyt tulisi käyttöön mielestäni vasta sitten, kun dieetillä tarvitaan lisää potkua. En tiedä sitten, olisiko tuo joku ultimatesäkrifais3päivänpäästälavallekiirekiirekiire -ratkaisu.

4-viikkoinen veto VHH:lla suunnitelmissa. Tuplatreenejä viitenä päivänä viikossa.

Aamutreeni tyhjällä vatsalla, intrassa 30g maltoa/20g eaa + palautusjuomassa maltoa 30g/hera 30g.
Iltatreenissä intrassa 30g maltoa/20g eaa + palautusjuomassa 30g hera.

Muulloin ei hiilaria, eikä lepopäivinä ollenkaan hiilaria. Kalorit treenipäivinä ~2900kcal (P 300, H 90, R 150) ja lepopäivinä ~2500kcal (P 300, H 0, R 150).

Normaalit ylläpitokalorit mulla on n. 3300-3500kcal.

Futaisi varmaan paljon paremmin kuin koko neliviikkoinen täysin nollahiilareilla?

4-viikkoinen veto VHH:lla suunnitelmissa. Tuplatreenejä viitenä päivänä viikossa.
Herraisä. Toivottavasti on jonkinlaista kokemusta vastaavankaltaisista touhuista? Voi meinaan olla rankkaa jos hyppäät tuollaiseen jostain peris g6+gomad touhusta. Just checking.

Aikanaan pidin kaloreiden kyttäytästä ihan turhana huuhaana.
Kunhan katsoo että syö suht terveellisesti ja vähän varoo rasvoja.
Pitsa/kebab viikossa on ihan jees.

Painoin n 97, olin yritellyt ja haaveillut 95, mutta jo luoopunut siitä.

Sitten tuttavan innostamana aloin vuosi sitten kyttäämään kaloreita ja ostin jopa puntarin siihne :)
Tuttava maksaa tuosta kalorilaskuri palvelusta, minä ajattelin, että en turhsta maksa, teen omat exelit.

12 viikkoa ja 97->87, ja sitten pysyi tuossa, kunnes vaihdoin kamppailun bodaamiseen ja paino nousi taas 94 tietämille.
Tuolla kyttäysajala paino kävi parhaimmillaan 82ssa.

Oma painoni pyörii tuolla 90kg tienoilla ja oma painoni putoaa todella pienillä kaloreilla. Olen miettinyt, että miksi. Joskus luin netistä, että light-juomien makeutusaineet voivat huijata kehoa tms. Ja hidastaa laihtumista. Voiko tällainen olla totta?
Olen kuumotellut sitä jo vaikka kuinka kauan, mutta en ole kokeillut pitää taukoa siitä. Juon niitä melko paljon... Muuten elän terveelllisesti

Oma painoni pyörii tuolla 90kg tienoilla ja oma painoni putoaa todella pienillä kaloreilla. Olen miettinyt, että miksi. Joskus luin netistä, että light-juomien makeutusaineet voivat huijata kehoa tms. Ja hidastaa laihtumista. Voiko tällainen olla totta?
Olen kuumotellut sitä jo vaikka kuinka kauan, mutta en ole kokeillut pitää taukoa siitä. Juon niitä melko paljon... Muuten elän terveelllisesti
Kyllähän nuo makeutusaineet voi antaa elimistölle jotain "virhesignaaleja" mutta enemmän varmaan menttaalipuolelle kuitenkin. Muutenhan nuo light-limsat on aika roskaa, kuten kyllä ihan sokeriersiotkin. Kannattaa kokeilla vaikka kivennäisvesiä tai sitruunapuristetta. Happamiahan nuokin on mutta edes vähän parempia ja antaa samoja fiiliksiä.

Morjes, tarkoitus olisi aloittaa dieetti tyttöystävän kanssa ja pohjana olisi men's athletic challenge -ruokavalio ja siitä mulla painoluokka yksi. kuinkahan paljon vähemmän olisi hyvä määrä naiselle joka on noin 15kg kevyempi? Liitteenä kyseinen ruokavalio. Toivottavasti ketju on oikea.

Liitteet

Suositut

Back
Ylös Bottom