Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko muuten jo nähny sen Kaitsun DVD:n? mitä olit mieltä?

Mä katson sitä Youtubessa(ei oo viel kaikki osat tullu) Paras reenaus dvd mitä olen katsonut![]()
en ole katsonut kokonaan.Annas jotain syvällistä mielipidettä vähän, kun oot sen kattonut..
.. Poikkeaa monista reenaus dvd:estä että ei ole sitä peruskamaa eli: syödään.puntataan ja jne taikka sitten isolla romuilla.. Kai antaa itsetään 100& irti oli liike mikä tahansa ja sarja. Kai on sympaattinen. Ja Kaitsun mielestä Kehonrakennus on: Taidetta. Ja itse kuvaajakin on perillä asioista. Monet ovat kirjoittaneet että Kaitsu treenaa tässä videossa niin että kuolemaa oisi tekemässä(jalat ja sun muut) viihdettä kai whatever.. Minä en ole sinä eli itse katsomaan tuo o´leffa tubessa on jo video clippejä ja onhan tuo OVERKILL bodybuilding.com ollut jo kuukausia..Hoh, enpä ole hetkeen nauranut näin antaumuksella. : D

Kiitoksia kommenteista tosin aika nopeasti vastasin, btw nyt on kaikki OverKill pätkät tubessa ei muuta kun katsomaan![]()