BB PRO Kai Greene

Ei ehkä parhaita videoita videoita tähän ketjuun, mutta ihan hyvää asiaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Preview of my SECOND Kai Greene DVD in the works!

I'm getting deeper into the editing of the sequel to OVERKILL! It's going to be called "Kai Greene: REDEMPTION". Here are a few stills from this work in progress. This is going to be a very different DVD from the first one in many ways. There is no release date set yet. I still have a long way to go!

Fromtheflooruplo.jpg

poseforpiclo.jpg

starfishlo.jpg

Mike Pulcinella

Kai Greene Overkill

Annas jotain syvällistä mielipidettä vähän, kun oot sen kattonut..
en ole katsonut kokonaan.

Se miten Kai Greene suhatutuun asioihin ja ylipäätänsä reenaa on ihailtavaa, mentaalisesti paras eli henkinen puoli todella kova! Hän(kai) ja hänen valmentajansa(Oscar) suhde on ihailtavaa he ovat kuin veljet, Oscar laittaa hänelle ruokaa jne.
Kai puhuu fikusja dvd ja Oscar kanssa :).. Poikkeaa monista reenaus dvd:estä että ei ole sitä peruskamaa eli: syödään.puntataan ja jne taikka sitten isolla romuilla.. Kai antaa itsetään 100& irti oli liike mikä tahansa ja sarja. Kai on sympaattinen. Ja Kaitsun mielestä Kehonrakennus on: Taidetta. Ja itse kuvaajakin on perillä asioista. Monet ovat kirjoittaneet että Kaitsu treenaa tässä videossa niin että kuolemaa oisi tekemässä(jalat ja sun muut) viihdettä kai whatever.. Minä en ole sinä eli itse katsomaan tuo o´leffa tubessa on jo video clippejä ja onhan tuo OVERKILL bodybuilding.com ollut jo kuukausia..

Kiitoksia kommenteista tosin aika nopeasti vastasin, btw nyt on kaikki OverKill pätkät tubessa ei muuta kun katsomaan :)

Koko pätkästä voisit heittää jonkinlaisen analyysin, missä tarkastelet treenejä ja Kaitsun mietteitä, kunhan sen olet katsonut?

Paljon on tuubissa matskua jotka niitä rikkoo. Jopa leffojakin ja musiikkia. Kannattaa siis katsoa vielä kun kerkee...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom