Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy sanoa, että jos Kai pääsee kuntoon niin pitäis olla kyllä aivan kärjessä Mr O:ssa.
Mä diggaan kyllä rajusti tästä kroppamallista, joka on täynnä lihaksia ja sitten noi vaparit on oikeasti muutakin kuin pelkkää pullistelua.
Näkee, että hommaan panostetaan 100% elämästä.
Mä luulen, että nämä on enemmän sellasta "kansalle sirkushuveja" tyylistä pumppailua? Kyllähän tuossa overkillissä näki, että osaa mies itteensä likoonkin laittaa.
Ehdottomasti. Ja on muuten hienoa nähdä, että noinkin iso mies myös "kehtaa" treenata pienemmillä painoilla muiden keskuudessa. Rohkenisin nimittäin väittää, että kullakin meistä voi olla joskus kevyempinä viikkoina vaikeaa tarttua niihin nysäpainoihin, etenkin jos joukossa on vastakkaisen sukupuolen edustajia ja haluais vähän boostaa omaa egoa heiluttelemalla niitä isompia limppuja :D
kai on vaan niin pieni. ihme reenjä vetelee. coleman painotäysillä. tän reenit on lammittelyä ronnien verrattuna.
Mäkin nauroin noita housuja:D Ei silti, jos olisin itse musta niin pitäisin ihan vastaavia. Sitten sellainen "vittuuks mulkkaat, pervo!"-ilme.
Greene Slovakiassa
Osa 5
Joku saattaa olla hyvä poseeraaja, mutta huono viihdyttäjä. Joku taas on hyvä viihdyttäjä, mutta huono poseeraaja. Harvoilta löytyy näitä molempia.
).Kai herkuttelee Australia pro voiton jälkeen
* pahoittelen jos video on tässä ketjussa jo kertaalleen esiintynyt.