BB PRO Kai Greene

Kyllä juurikin noilla jaloilla tiputetaan monet taakse kisalavoilla. Järkyttävää katsottavaa näin offilla "sukkahousut" päällä, mutta juurikin tuollaisilla pitkäjalkaisilla kavereilla kuten esim. Greene ja Coleman on pirummoinen valtti pitkät koivet, jotka ovat aivan viimeisen päälle lihaksia täynnä. Lyhyillä jaloilla samoilla massoilla ei pärjätä alkuunkaan samaan tapaan.

Noi jalat on tykit :rock: Ja ihan vaa hippasen härskit housut vielä korostaa niitä :D

Täytyy sanoa, että jos Kai pääsee kuntoon niin pitäis olla kyllä aivan kärjessä Mr O:ssa.
Mä diggaan kyllä rajusti tästä kroppamallista, joka on täynnä lihaksia ja sitten noi vaparit on oikeasti muutakin kuin pelkkää pullistelua.
Näkee, että hommaan panostetaan 100% elämästä.

Joo ylläri taas että on ollu pakko valita tollaseet housut missä kulli pääsee heiluun miten sattuu...snadisti hämärä tyyppi vaikka ihan top 3 onkin mun suosikeissani.Diippi äijä joka todella elää bodausta 24/7 ja ottaa duuninsa vakavasti.

mäki veikkaan, et Kai valitsi nuo pöksyt JUST sen takia että pääsee esittelemään sukuelimiään... Heath reenaa 45 kokoa liian isoissa housuissa, Greene taas piukoissa vihreän värisissä housuissa, kukin tavallaan.

Joo ylläri taas että on ollu pakko valita tollaseet housut missä kulli pääsee heiluun miten sattuu...snadisti hämärä tyyppi vaikka ihan top 3 onkin mun suosikeissani.Diippi äijä joka todella elää bodausta 24/7 ja ottaa duuninsa vakavasti.

Eks toi oo lievästi homoo vahdata äijien kulleja videoista :D

ehkä se pitää noit housuja just sen takia et sillä on ihan karseen kokoset jalat ja sen reeniä kuvataan nettii xD??

et ehkäpä ei sen peeniksensä takia

Hyvä toi pikkuskidi videolla. :D

Toivon kyllä hartaasti että Greene (miks se on typotettu tuossa videon taustalla olevassa videossa "Green"iksi?) voittaisi tänä vuonna Mr.O. Ja uskon kyllä siihen. Ei Cutlerille ole mitään järkeä enää antaa voittoa vaikka onkin perkeleen iso kunto vaan se fysiikka alkaa olla mielestäni jo aikansa kulunut. Greenen massat tohon fysiikkaan liitettynä ei paljon jätä arvailujen varaan. Toisaalta se Heath... mutta sillä taas on se hartialinja vähän ongelma.

Täytyy sanoa, että jos Kai pääsee kuntoon niin pitäis olla kyllä aivan kärjessä Mr O:ssa.
Mä diggaan kyllä rajusti tästä kroppamallista, joka on täynnä lihaksia ja sitten noi vaparit on oikeasti muutakin kuin pelkkää pullistelua.
Näkee, että hommaan panostetaan 100% elämästä.

Komppaan ja muutenkin hyvä kommentti. Nuo pöksyt on kuitenkin hieman härskit, kun molo pullottaa. Mutta ihan sama, pirun kova kunto. Noi reidetkin on jotain ihan mahtavaa.

Ei helkkari aivan loistavat noi alkuliikkeet. Hitto kun itekin osais liukua noin smoothisti :D
Olis kiva nähdä Kai vetämässä moonwalkkia

Greenestä on kyllä tullut ihan feivöritti kehonrakentaja meikälle. Sen lisäks, että on hullut massat, niin on niin show-mies kun vaan mahdollista. Lyö ittensä likoon ihan kympillä. Tuo mukavasti kontrastia kaljupäisten kehonrakentajien joukkoon molohousuillaan :D

Back
Ylös Bottom